toth Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Du har sikkert sett det, de kromlistene de har satt rundt frontlyktene: Det er en ting på sølvgrå bil, men på den svarte?? Er det bare meg som syns det er forfryktelig stygt? For det første er listene alt for breie. For det andre ser man _sorte_ skjøter flere plasser i krommen på mange meters avstand. For det tredje ser de rett og slett fullstendig malplasserte ut. Er jeg alene om å håpe Saab har gitt den ansvarlige fyken? Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Vel, jeg syns de nye frontlyktene er utrolig stilig, enten det er på svart eller sølvgrå bil Syns den siste 9-5 er en knalltøff i det store og hele, med unntak av standardradioen, som er noe GM-saker du også finner i Daewoo :/ Lenke til kommentar
gorber Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 De nye lyktene til Saab 9-5 gjør at bilen ligner på Dame Edna! Dritstygt! Lenke til kommentar
toth Skrevet 7. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2007 (endret) Noen er enig, hvertfall. Så nettopp enda en, jeg grøsser hver gang jeg ser det ass.. Daewoo :/ 7889940[/snapback] Neinei, det er jo ekte chevy! Amerikaner! :!: Endret 7. februar 2007 av toth Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Og jeg smelter hver gang jeg ser en, og tenker: "Åh, fy og fillan, så pent. Den som hadde hatt råd til en sånn!" Lenke til kommentar
kaffi Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Det så vanvitti fett ut på bilder, meeen såg en sann i virkeligheten.. plastik! synst kvalitetsintrykket har gått feil vei med den detaljen!. og om dette er slik plast jeg tror det er så varer ikke denne lenge i vær og vind. Lenke til kommentar
cascas Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Må bare si meg helt enig med toth, det har ødelagt det gode designet på saab 9-5. Virker som et desperat forsøk på å forbedre designet, for å overgå Audi og de andre tyske bilene. Som har gjort mye nyvinning innen design i det siste Lenke til kommentar
Dr.Me Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Den nye 9-5en er så stygg at jeg fikk migrene første gang jeg så den Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Hihi, så gøy. Jeg er kjerringa mot strømmen! Jeg var skeptisk første gangen jeg så bilde av de nye lyktene, men jeg likte de bedre og bedre for hver gang, og når jeg fikk se en live ble jeg virkelig imponert! Lenke til kommentar
edonis Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Hihi, så gøy. Jeg er kjerringa mot strømmen! Jeg var skeptisk første gangen jeg så bilde av de nye lyktene, men jeg likte de bedre og bedre for hver gang, og når jeg fikk se en live ble jeg virkelig imponert! 7896597[/snapback] Første gang jeg så bildene av 9-5 facelift ble jeg utrolig skuffet, den var virkelig et skritt tilbake i forhold til den nydelige 2002-2005 9-5, spesielt med Aerofanger fra 05->. Men da jeg fikk se bilen i virkeligheten så hjalp det en god del på inntrykket, fra enkelte vinkler er den SKAMTØFF! Men jeg synes fortsatt 2002-2005-modellene er penest Skulle bare ha likt å hatt lakkerte dørhåndtak og lister, samt de sorte dørsidene kombinert med de lyse skinnsetene fra 2006->. (Samt BioPower-motoren!!) Lenke til kommentar
crx-vtec Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Har den nye 9-5 stasjonsvogn med de fine kromlistene rundt lyktene. Likte ikke bilen i førsten, men i ettertid syns jeg den bare blir bedre å bedre 1.9Tid er en MEGET go motor! Kan se om jeg får lagt ut noen bilder av den snart Lenke til kommentar
gorber Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 1.9Tid er en MEGET go motor! Det betyr lite når bilen ser ut som en blanding av Dame Edna på speed og Fru Flettfrid. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Når jeg ser den bilen, tenker jeg som gorber bemerker, etter Jeremy Clarkson, at bilen ser ut som Dame Edna. Det er helt horibelt. Og jeg som liker Saab, nei og nei. Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Jeg syntes faktisk den ikke var så verst på bilder, men jeg så en på veien i går og beklageligvis var det ikke noe bra syn. Listene rundt lyktene skrek mot meg og det hele så bare merkelig ut. Jeg kan med sikkerhet føye Saab 9-5 på listen over biler jeg aldri kommer til å eie. Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Syns den var flott, jeg. Absolutt en bil jeg kunne tenkt meg, men økonomien min kunne nok desverre ikke tenke seg en slik. Lenke til kommentar
pelsdyret85 Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 (endret) Jeg og syns den er flott. En Saab er slik at den må fordøyes før man liker den Ellers så er jo den nye BioPower 95en ganske fin etter min mening. http://www.trollhattansaab.net/images/9-5/BioPower100.jpg Selv har jeg en 900 Edit: bilde var forstort Endret 14. februar 2007 av alexsnader Lenke til kommentar
NoXify Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Jeg synes nå det kler den jeg. Litt annerledes preg, og så skiller den seg ut i trafikken da Synes den kler svart ganske bra. Man ser ikke det svarte innenfor listene, og det ser ut som man har bare lister, ikke frontlykter. Her skal jeg være enig at det ser litt rart ut. Men jeg ville ikke kalle det stygt, heller spennende. Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Heller den sølvfargede enn den mørke. Det var en mørk Saab jeg så på vei hjem fra jobb, tror ikke lyktene ville vært så voldsomme på en lysere bil. Men smak og behag..... For all del. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Får mer av den flylooken med de lyktene, noe Saab skal være stolt av. Når vi er inne på detaljer: Den lille, men ekstremt geniale detaljen på 9³ Stv., der holderen for å løfte gulvet i bagasjerommet er formet som et fly, må være en av de råeste detaljene jeg vet om. Se bilde her ... Lenke til kommentar
NoXify Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Wow, det så umåtelig fett ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå