Sevald Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 (endret) hei. Eg prøver å åpne ein port for bruk av uTorrent. Har gått gjennom det eg klarer å finne frå portforward.com og stoppa brannmuren til Norton utan at det hjelp. Der x.x.x.x er Ip eg finn på maskina ved cmd >> ipcofig /all, og xxxxx er porten uTorrent er sett til å bruke har eg følgande oppsett. Eg har sett ein fast Ip gjennom Kontrollpanel, nettverkstilkoblinger. Og har i tilleg reservert denne i D-Link gaming router. Det er ein D-Link gaming Router, ( DGL-4300 / DGL-4100 ) der eg har sett følgande regel under Advanced >> Gaming: -Name : uTorent -IP Address : x.x.x.x -TCP Ports : xxxxx -UDP Ports : xxxxx -Inbound Filter : Allow All -Schedule : Always På Thomson SpeedTouch 510v4.2 har eg sett følgande under advanced >> NAPT: -Protocol : tcp -Inside IP : x.x.x.x -Outside IP : 0.0.0.0 -Inside/Outside port : xxxxx I Norton sin Firewall er uTorrent sett til "tillat alle" under "internett-tilgang" Endret 6. februar 2007 av Sevald Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Det er et setd som heter NAT (hvis jeg husker rett). Deter der du finner port forward delen på Speed Touch modemet. Lenke til kommentar
Sevald Skrevet 6. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2007 Er det tilfeldigvis NAPT du tenkjer på? Oppdaterte posten med meir info... Lenke til kommentar
mysteq Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Regner med du setter IP til DLINK router inn som "Inside IP" på STH510i'en? Og så IP til PC på "IP Adress" på DLINk routeren igjen... Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Dobbel NAT er ikke anbefalt når det skal portforwardes. Råder deg til å sette 510i i bridgemodus om mulig. Lenke til kommentar
Sevald Skrevet 7. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2007 Hm, Kva må eg tenkje på når eg gjer dette da? Eg har nå sett den i bridge, og etter noko om og men kome meg på nett att. (hadde sett fast ip og dns, så da vart det litt knot). Slik det ser ut nå funkar det meste, men eg får ikkej kobla meg til SpeedTouch 510 lenger. Kva har eigentleg endra seg der? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå