Mixy Skrevet 15. februar 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. februar 2007 Du bruker veldig høy oppløsning på bildet da.. Er det en sånn liten kontakt til floppy? Ser ut som det kan være det ut fra størrelsen. 7951048[/snapback] K800i (med mindre du var ironisk, og ikke skjønte at man kunne trykke på bilde, for å få det i nytt vindu?) Uansett, jeg kommer ikke til å stappe en floppy strømkabel inn der, før jeg får bekreftet at det er det som er meningen Noen som vet sikkert om dette fungerer? Om den har 12V Gnd Gnd 5V? Lenke til kommentar
Loke_h Skrevet 15. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2007 (endret) Du bruker veldig høy oppløsning på bildet da.. Er det en sånn liten kontakt til floppy? Ser ut som det kan være det ut fra størrelsen. 7951048[/snapback] K800i (med mindre du var ironisk, og ikke skjønte at man kunne trykke på bilde, for å få det i nytt vindu?) Uansett, jeg kommer ikke til å stappe en floppy strømkabel inn der, før jeg får bekreftet at det er det som er meningen Noen som vet sikkert om dette fungerer? Om den har 12V Gnd Gnd 5V? 7953143[/snapback] Tok lang tid å laste bildet, og så måtte det justeres ned i oppløsning. 4-pins Mini-Molex http://pinouts.ru/Power/SmallPower_pinout.shtml Nærbilde av kontakten? Endret 15. februar 2007 av Loke_h Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 16. februar 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. februar 2007 (endret) Her kan du se ett bilde av hvorfor jeg valgte P5B-E PLUS: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Luftkjøling, passiv på NB Endret 16. februar 2007 av Mixy Lenke til kommentar
Nassuz Skrevet 16. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2007 ...sweet Ikke noe i veien her, kortet klokker godt, til prisen er det noe for seg selv. Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 16. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2007 (endret) Bra overklokk Mixy. Forresten litt morsom den meldingen nede i høyre hjørne på bildet ditt. :!: Endret 16. februar 2007 av Morten K Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå