Gå til innhold

Ps3 20 GB kommer til sommeren


UrgeLoL

Anbefalte innlegg

Skjønner ikke at dere er så tolmodige! Har dere ikke ventet lenge nok nå?

Jeg kjøper en PS3 60gb glatt!

7889426[/snapback]

 

Har man ikke råd så har man ikke råd. Noen ganger har man ikke annet valg enn å være tålmodig. ;)

 

Kunne tenke meg det vil bli en prisforskjell på rundt 6-700 kr på 60 gb og 20 gb. Var vel rundt 100$ forskjell på dem i USA om jeg ikke tar helt feil?

Tror ikke jeg kommer til å gå for 20 gb, når forskjellen ikke er større. Må spare opp mye penger uansett, så da blir det nok å slå til på en 60 gb. ;)

Men fint for dem som ikke er så interessert i fullt så mye lagringsplass, og alle de andre duppedittfunksjonene som 20 gb ikke har da. :)

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ganske kjedelig valg hvert fall... 1000kr mindre er jo fortsatt ingen ting. Hvis du først kan ut med 5000 så kan du vel like gjerne ut med 6000. Latterlig. Ja, jeg vet ps-fanboys der ute ikke klarer å høre en vanlig forbrukers meninger, men det får da være måte på.

 

Og SONY hadde ikke skutt seg i foten om de hadde valgt å gå for spill på dvd helt fra begynnelsen av. De kunne fortsatt bundlet Blu-ray filmer med de maskinene som hadde hatt Blu-ray spiller og latt mediastation-fanboysa fått viljen sin.

Lenke til kommentar

Oioi dette var gode nyheter.. Prisdump disse så blir det morro..

 

Trenger uansett ikke det som mangler på denne versjonen. Jeg er mest interessert i PS3 som multimedie-maskin, og da er trådløstnett for dårlig etter min erfaring.

 

Noen som forøvrig har noe info/tester av linux-mulighetene når man tenker på en mediacenter ps3?

 

me want x.264 :love:

Lenke til kommentar
Ganske kjedelig valg hvert fall... 1000kr mindre er jo fortsatt ingen ting. Hvis du først kan ut med 5000 så kan du vel like gjerne ut med 6000. Latterlig. Ja, jeg vet ps-fanboys der ute ikke klarer å høre en vanlig forbrukers meninger, men det får da være måte på.

 

Og SONY hadde ikke skutt seg i foten om de hadde valgt å gå for spill på dvd helt fra begynnelsen av. De kunne fortsatt bundlet Blu-ray filmer med de maskinene som hadde hatt Blu-ray spiller og latt mediastation-fanboysa fått viljen sin.

7890981[/snapback]

 

Dette ser jeg på som veldig bullshit. Hvorfor en kritiserer Sony for valget å åpne for bruk av BR disker til spill også. Det er jo ikke tvil om at dette åpner for mange nye muligheter for spill utviklere. Det kan jo ikke annet! Du kan si men en kan jo bare ha flere Dvder, jeg syntes selv overgangen fra cd til DVD var utrolig positiv med tanke på mindre cd. Da var det riktig nok et større behov. FF7 lå jo på 4 cder. Men hvis man innbiller seg at ikke utviklere klarer og fylle en BR meningsfull tenker virkelig ikke fremover. Grafikk, lyd og gode spill motoroer trenger plass.

Jeg tror virkelig ikke BR har noe med mediastasjon muligheten, den kan du jo ha med DVD også. PS3 er jo Sonys kompromiss løse maskin, hvorfor ønsker egentlig folk at spillerene skal være så like som mulig?

Lenke til kommentar
Det er ikke det det er snakk om. BR er SONYs eget format. De hadde kunnet fortsette å bruke DVDer, eneste grunnen til at de ikke gjør det er for å fremme sitt eget format. Sånn sett er det bare tull.

7891983[/snapback]

Jeg forstår ikke hva du mener? Mener du at de skal sitte og ruge på gammel teknologi (dvd) når de har fulle muligheter til og pese inn ny generasjons teknologi (BR)? Mener du at man burde holde seg til et gammelt format når man virkelig kan ødlegge noen barrierer for utviklere og spill design? Eller er det slik at du mener spill som tar større plass enn en DVD er bare tull. Kanskje det du virkelig mener er at Sony alderi skulle satt inn en teknologi de selv er med på og utvikle, fordi det er feil type markedsføring? Klart de setter inn sitt eget format, klart det de vil er å lage en maskin som ligger foran i teknologi racet og ikke ha de samme sperrene som de andre konsollene.

Jeg klarer virkelig ikke se argumet dit, at det er en negativ ting at de har en BR spiller i konsollen sin. Ja det blir dyrere, men synes du BR er tull herre gud kjøp en annen konsoll da! Br er nøkkelen til PS3 spør du meg. Innse det DVD vil kanskje holde en stund til, men enten du vil eller ikke HD generasjonen (HD DVD og BR) kommer til og knocke den ut etter hvert. Det er slik det går, slik teknologisk utvikling fungerer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...