UrgeLoL Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Spain may also expect a large share of PS3 units during the launch. Spain, Great Britain and France will get the most PLAYSTATION 3 units. They'll only get the 60 GB model, but in the summer, the 20 GB will be released in Europe. Kilde Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 (endret) skal banne på at france , spain og gb får 300.000 hver seg og resten av europa får 100.000 på deling Endret 6. februar 2007 av fanboy Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Då er spørsmålet. Vente til sommaren? Eller fleske til med ein 60gb ? Decisions, decisions... Lenke til kommentar
Enduro Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Klart lurest å vente på 20gb. Særlig med tanke på de av oss som vil putte en vanlig større harddisk i maskinen uansett. Det beste hadde jo vært om Sony hadde en PS3 modell uten harddisk også. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Var nesten blitt i tvil om denne kom til å komme til Europa. Bra det skjer så fort egentlig. Da blir det nok mer aktuelt for mange å vente på denne. Lenke til kommentar
patham Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 (endret) Er vel om du trenger minnekortleser, wifi og den lille krom linja. Hvis ikke er 20GB fin nok pluss en stor 2.5"disk Endret 6. februar 2007 av disabled Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Har ikke lyst til å gå glipp av bl.a. remote play med PSP som kun funker ad-hoc wireless per i dag. Dvs. at man må ha 60GB versjonen med innebygget Wifi.. Multimedia kortleseren har jeg også god bruk for.. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Noen ideer om hva denne kommer til å koste? Lenke til kommentar
-Mr.T- Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Hmm, ett eller annet sier meg at prisen for denne versjonen ikke kommer til å bli all verden under 60GB versjonen... Er jo tross alt Blu-ray og CELL som koster i den greia der... Lenke til kommentar
Enduro Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 500-1000 kr mindre 99% sikkert. Lenke til kommentar
ShredLord Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Viss me skal gå etter tommelfingeregelen om 10% vil den, om 60GB-versjonen fortsatt koster 6000kr, koste 5000kr. Lenke til kommentar
Enduro Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Leste et sted at 20gb harddisken faktisk er mye tregere enn 60gb pakka. Spill generelt lades visst mye tregere. Virtua Fighter 5, som kan installeres, hadde faktisk 5 sekunders ladetid mellom kampene på 20gb harddisken mens på 60gb så var det bare 1-2 sekund. Så denne er kanskje ikke så særlig bra deal likevel. Lenke til kommentar
-Mr.T- Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 (endret) Ganske crappy valg SONY gir oss ja. Mye bedre om valget hadde kunnet ligge på om vi ville ha Blu-ray eller ikke. Prisen hadde sikkert gått ned fra 6000 til 3500-4000 kanskje. Men nå skal jo PS være altmuligmaskin plutselig så... Endret 7. februar 2007 av Appleseed Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Er det HDMI på 20gb versjonen? Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 (endret) Ganske crappy valg SONY gir oss ja. Mye bedre om valget hadde kunnet ligge på om vi ville ha Blu-ray eller ikke. Prisen hadde sikkert gått ned fra 6000 til 3500-4000 kanskje. Men nå skal jo PS være altmuligmaskin plutselig så... rolleyes.gif Når de først har laget en versjon med bluray så må det nesten bli sånn.. Ellers må etterhvert spill ut i to versjoner også. Og det ville vært enda særere. De kunne ha brukt den kun til film, men det minsker verdien av en sånn spiller. Er det HDMI på 20gb versjonen? Ja Endret 7. februar 2007 av tidus2k4 Lenke til kommentar
mbiof Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Er det HDMI på 20gb versjonen? 7888962[/snapback] Ja det er HDMI på begge versjonene. Sony hadde lenge tenkt å droppe HDMI på 20gb modellen, men kom heldigvis på bedre tanker. Forskjellene som jeg vet om er at 20gb ikke har: -60gb HD (Seff) -Ikke wireless -Ikke minnekort leser (Killer feature ...) -Også noen mindre kosmetiske forskjeller. Kanskje andre kan hjelpe meg med andre forskjeller. Om jeg har glemt noen. For meg er 20gb den som frister mest pga at jeg har en switch rett ved siden av stereobenken. Håper den blir 1000kr billigere, men jeg tror egentlig at Sony har lyst til å selge oss 60gb versjonen. Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Vil tru dette er gode nyhende for ein del...sjølv må eg nok ha "full pakke"-versjonen, men det er sikkert mange som heller vil spare nokon kroner og klare seg utan minnekortlesar og trådlaust nett. Harddisken kan vel byttast ut om han blir for liten. Når det gjeld den evige sytinga om at vi skulle ha fått ein versjon utan Bluray: Kanskje det snart er på tide å berre akseptere at PS3 har Bluray som ein del av grunnspesifikasjonen? Spelutviklarar er nødt til å ha ein grunnspesifikasjon dei kan stole på. Å nedgradere denne etter at konsollen er lansert, vil vere å dolke utviklarane i ryggen, samstundes som ein skyt seg sjølv i foten. Det ville rett og slett ha vore idioti. Kay Lenke til kommentar
mbiof Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Jeg er enig at det er særs uheldig å endre specs etter at en konsoll er sluppet. Men det kunne vært teknisk mulig. Alle ps3 konsoller har muligheten til å lese dvd-9 plater. Alle de spillene som er gitt ut til nå kan mastres om til dvd-9. Hva om Sony sier at fra nå av skal alle spill lages til DVD-9 for samtidig å slippe en game only ps3 uten blu-ray spiller. Da kunne de som ønsket ps3 til spill kunne kjøpt seg en forholdsvis billig konsoll og de som er interesert i blu-ray ( Jeg inngår selv i den kategorien) kunne kjøpt premium delux utgaven. Det hadde ikke vært vanskeligere enn det ... Problemet er at Sony ikke har inkludert blu-ray i ps3 for å kunne lage store lydfiler til spill, selv om eksentriske spillutviklere mener det, men for å vinne en formatkrig. Det er nå mine tanker om emne. Lenke til kommentar
_norse_ Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Gode nyheter. Jeg skal bruke maskinen til spill, så alle de elementene som skilller 60GB fra 20GB versjonen er ting jeg klarer meg fint uten. Da venter jeg og ser hva som skjer til sommeren. Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 (endret) Skjønner ikke at dere er så tålmodige! Har dere ikke ventet lenge nok nå? Jeg kjøper en PS3 60gb glatt! Forskjellen ligger jo kun på $100, så for meg hadde jeg valgt 60gb uansett =] EDIT: leif Endret 7. februar 2007 av Lil-H Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå