ToreBarsk Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Hoi, Er det nokkon som har Hufsa-sangen? Og kan dele den? Tenk å skremme vettet av nokkon som sover ved å setta på den! Eg hater den sangen, og eg kjem rett og slett til å dø når eg hører den, men eg savner den og, på ein måte. Eg har leita overalt etter den, men finner den ikkje! Filmklipp av hufsa mottas og med glede! Eg veit det ligger ein tråd om hufsa her, men tenkte eg skulle lage ein ny ein for filmklipp og helst Sangen! Med stor S! Takk Lenke til kommentar
kalli Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Jeg fant noen Hufsa filmklipp på YouTube da... Hufsa! Hufsa headbanger! Skummelt! Med sang... Hun (?) er ganske skummel ja, var nok litt redd for hu når jeg var liten. Men hun er ikke like skummel som Grusomme Gabriel fra Kaptein Sabeltann...! Lenke til kommentar
ToreBarsk Skrevet 6. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2007 Den filmen med musikk var ikkje den sangen eg var ute etter. Det er den som blir spellt på trombone eller nokko sånt. Den djupe, sløve Men den var nokkon skumle filmer det der. Akk, minnner, skumle minner Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Arcturus - Hufsa. Garantert ikke det du er på leting etter, men ganske fet sang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå