molland Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Hei Eneste sub forumet jeg kunne finne som kunne passe for mitt spørsmål Det jeg lurer på er om jeg kan bruke s-ata kontroller og 250gb s-ata disk i min ur-gamle ibm 600 mhz og få nytte av omtrent alle gb'ene? Jeg får snart to stk slike disker og lurte på om jeg kunne bruke minst en av dem i pc'en, ellers så må jeg kjøpe to eksterne kabinett.. mvh Frode Lenke til kommentar
Harkonnen Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Hei Eneste sub forumet jeg kunne finne som kunne passe for mitt spørsmål Det jeg lurer på er om jeg kan bruke s-ata kontroller og 250gb s-ata disk i min ur-gamle ibm 600 mhz og få nytte av omtrent alle gb'ene? Jeg får snart to stk slike disker og lurte på om jeg kunne bruke minst en av dem i pc'en, ellers så må jeg kjøpe to eksterne kabinett.. mvh Frode 7887682[/snapback] Det går greit hvis du bruker et fornuftig OS dvs. linux Lenke til kommentar
molland Skrevet 8. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2007 Hei Takker for svar, ja jeg bruker Ubuntu pr nå, sliter litt med å lære alt da men Er det da mulig med s-ata kontroller å bruke 1 eller 2 av de diskene? mvh Molland Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå