Torsteinen Skrevet 2. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2002 me dont know Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 2. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2002 var en tom post Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 2. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2002 bare fant den.. tom.. skrev reply.. og den var min... lets make it the new SO.... får ikke sove.. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 Quote: Torsteinen skrev (2002-12-02 23:41):var en tom post ARGH! Skjer hele tiden! Funker ikke å redigere den heller :sad: Har skjedd før, men kun når jeg starter en tråd... bug? Men uansett. Det jeg lurte på var hvilket program jeg skal bruke til å encode(decode, recode? hva er rett uttrykk?) alle MP3'ene mine til Ogg Vorbis, og hvilket program/encoder jeg skal bruke til å rippe cd'ene mine til Ogg Vorbis. Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 2. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2002 natta ja alle sammen!! er trøtt... skulker i morgen ass..... orker ikke.. har ikke gjort leksene vi har hatt en måned på... mye skit... må gjøre det i morgen... Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 Quote: Men uansett. Det jeg lurte på var hvilket program jeg skal bruke til å encode(decode, recode? hva er rett uttrykk?) alle MP3'ene mine til Ogg Vorbis, og hvilket program/encoder jeg skal bruke til å rippe cd'ene mine til Ogg Vorbis. Hvis du ikke har et svært presserende behov er det ikke lurt å reencode mp3 til ogg-vorbis, kvalitetstap er garanter resultatet, og man sparer ikke plass på det heller (eller dvs det kan du, men med MASSIVT kvalitetstap). AtW Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 OK! Burde jeg ha tenkt på. Men hvordan skal jeg rippe cd'ene mine da? skal jeg bruke audiograbber og laste ned en encoder eller skal jeg laste ned ett eget program? Lenke til kommentar
Bach Skrevet 3. desember 2002 Del Skrevet 3. desember 2002 Få CD'n som wav over på harddisken. (Flere programmer som gjør jobben, men jeg bruker NeoAudio.) Bruk OggDrop til komprimering. Lenke til kommentar
tunefish Skrevet 3. desember 2002 Del Skrevet 3. desember 2002 Hvorfor ikke mp3PRO istedet? Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 3. desember 2002 Del Skrevet 3. desember 2002 Quote: Bach skrev (2002-12-03 06:37):Få CD'n som wav over på harddisken. (Flere programmer som gjør jobben, men jeg bruker NeoAudio.)Bruk OggDrop til komprimering. Tja, virker litt tungvinnt. Er vel mulig å bruke noe ala audiograbber vel? Tunefish: OggVorbis virker bedre :smile: Lenke til kommentar
tunefish Skrevet 3. desember 2002 Del Skrevet 3. desember 2002 Hm... kommer vel kanskje an på øret som hører. Jeg hører hvertfall ikke forskjell på hverken mp3/mp3PRO/ogg/wma... Jeg velger mp3PRO fordi den pakker dobbelt så bra. Lenke til kommentar
Bach Skrevet 3. desember 2002 Del Skrevet 3. desember 2002 Lærte jeg noe også. Siste versjon av NeoAudio kan pakke til ogg direkte. Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 3. desember 2002 Del Skrevet 3. desember 2002 AudioCrusher er et bra rippeprogram jeg kan anbefalle... Lenke til kommentar
asha Skrevet 3. desember 2002 Del Skrevet 3. desember 2002 Easy CD ripper... Konverterer CDer direkte til mp3, wma, ogg, wav eller vqf. http://www.8to32.com/org/ Lenke til kommentar
mandela Skrevet 3. desember 2002 Del Skrevet 3. desember 2002 EAC, hilsen nyfrelst Lenke til kommentar
thoering Skrevet 3. desember 2002 Del Skrevet 3. desember 2002 Quote: Den 2002-12-03 08:08, skrev heraldo:EAC, hilsen nyfrelst Hei, sjekka den sida du har linka til. Virket lovende! Hvilket format burde jeg gå for da, MP3 eller OGG? Eller annet? Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 3. desember 2002 Del Skrevet 3. desember 2002 Takk for mange svar :smile: Skal teste ut de programmene når jeg kommer hjem fra jobb, så skal jeg komme emd tilbakemelding på hvilket jeg går for :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå