Gå til innhold

Bærbar eller Stasjonær - Hva bruker du?

Bærbar eller Stasjonær - Hva bruker du?  

58 stemmer

1. 1. Bærbar eller Stasjonær - Hva bruker du?

• Bærbar
      13
    • Stasjonær
      20
    • Ja takk, begge deler.
      25

Anbefalte innlegg

For noen år siden var det mest vanlig med stasjonære pc'er, og det var heller ikke uvanlig at vi lå inni maskina og fikla med alt vi kunne fikle med. Men i dag er bærbare såpass billig at det er blitt allemannseie.

Så når du leser denne posten her. Hva sitter du på?

Bærbar eller Stasjonær?

Selv sitter jeg på en gammel Acer Travelmate i 8000 serien :yes:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bruker en stasjonær hjemme og en bærbar på skolen. Ingenting slår sofasurfing på en søndagsmorgen, trådløst. :love:

Det som er litt kjipt for min del er at den bærbare begynner å bli bedre enn den stasjonære. Men kan ikke klage på to LCD skjermer (20" widescreen og 19" vanlig), sikker 500gb lagring (1TB totalt, i raid 1), og en 10.000 RPM disk. I tilleg er det godt å skifte ut tastatur nå og da.

Lenke til kommentar
For noen år siden var det mest vanlig med stasjonære pc'er, og det var heller ikke uvanlig at vi lå inni maskina og fikla med alt vi kunne fikle med. Men i dag er bærbare såpass billig at det er blitt allemannseie.

Så når du leser denne posten her. Hva sitter du på?

Bærbar eller Stasjonær?

Selv sitter jeg på en gammel Acer Travelmate i 8000 serien :yes:

7887584[/snapback]

Savner den maskinen egentlig, den var veldig fin :)

personlige bruker jeg Zepto og en HP stasjonræ, men skal kjøpe en 12" bærbar snart for bruk til jobb :)

Lenke til kommentar

Trives best på stasjonære, men kjøpte bærbar da jeg skulle ha min egen pc. Hadde rett og slett ingen plass til egen stasjonær pc likevel. Så.. Er fornøyd med bærbare, selv om jeg har hørt mye om at det er dårlig for sædkvaliteten. Menmen. Om ikke alle spermiene mine overlever, gjør iallfall jeg det. :p

Lenke til kommentar

Jeg bruker kun stasjonær da jeg ikke har noen bærbar (men det kommer til å endre seg snart... Håper jeg) :)

Moro med stasjonær, men syns det blir veldig kronglete å ta med seg på f. eks. LAN. Alle ledningene, skjermen, tastatur, kabinettet osv... Blir litt mye å dra på etter min mening. Klart det kunne fungere bedre med kanskje et litt mindre kabinett, Shuttle f. eks.

Bærbar hadde vært midt i blinken gitt. Bare strømledning å tenke på omtrent. Kjekt med mus også da, hvis en spiller. Men litt vanskelig å oppgradere pluss at man får fortsatt mer ytelse pr. krone for en stasjonær kontra en bærbar...

Frostie

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...