Gå til innhold

Vista optimalisert Intel PC

Anbefalte innlegg

Prøver å sette sammen en PC optimalisert for Windows Vista, Adobe Creative Suite 2.3 og noe bruk av Premiere Pro https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=42069 Tenkte å kjøre Windows Vista på Raptor disken, og Raid1/speiling på Seagate diskene.

Flere på dette forumet har imponerende innsikt. Har søkt, lest og lett så godt jeg kan. Noen som ser problemer/ulemper med denne kombinasjonen? Lurer veldig på hva slags kabinett/strømforsyning (evt. kjøling) jeg skal velge. Er det noen som kan hjelpe med dette?

Første gang jeg skal prøve å bygge selv... Er det noe jeg har glemt å tenke på? :dontgetit:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-Pqy3rC

PSU: Mist eller Seasonic

CPU Kjøler: Zalman CNPS9500

og du mangler et kabinett, men det vet du vel...

ps; "Optimalisert for Vista" er berre tull... Markedsgimmick.

Lenke til kommentar

sånn jeg opplever det er det att folk som holder på med redigering er veldig støybeviste ,

hk: asus p5b er 500spenn billigere , relatift likt ( men ikke firewire )

så kabinett lian li

lian li er jo meget kjent for sin ekstreme kvalitet

psu:mist eller tagan er bra merker ( tagan er vel kanskje enda bedre )

skjermkortet ditt er bra ,, men viss du skulle ha mest ut av vista så kanskje dx10 ,, vent til ati kommer på banen (30feb i usa har jeg lest ) med dx10 blir de konkeranse og lavere priser .

ramen din er bra !

cpu vifta er fin , viss du vil ha enda lavere støy kan du sette på en stor kjøler ( men du kan sett zalmanen på minimum , siden kabinett har såppas med flow , tror jeg at det blir kjølig uannsett)

mist

og en stille vifte 120mm mist

også 2 siste ting ,, raptor trenger du virkelig det ? du har bra hastighet med dine 2 disker i raid0 for eksempel ..

og en antisatisk lenke er også smart antistatisk lenke

EDIT : du har også glemt os ,, og kanskje en minnekort leser ville vært smart ?

Endret av Nokia_dell
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...