ErikRambo Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Prøver å sette sammen en PC optimalisert for Windows Vista, Adobe Creative Suite 2.3 og noe bruk av Premiere Pro https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=42069 Tenkte å kjøre Windows Vista på Raptor disken, og Raid1/speiling på Seagate diskene. Flere på dette forumet har imponerende innsikt. Har søkt, lest og lett så godt jeg kan. Noen som ser problemer/ulemper med denne kombinasjonen? Lurer veldig på hva slags kabinett/strømforsyning (evt. kjøling) jeg skal velge. Er det noen som kan hjelpe med dette? Første gang jeg skal prøve å bygge selv... Er det noe jeg har glemt å tenke på? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 PSU: Mist eller Seasonic CPU Kjøler: Zalman CNPS9500 og du mangler et kabinett, men det vet du vel... ps; "Optimalisert for Vista" er berre tull... Markedsgimmick. Lenke til kommentar
Petaaar Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 (endret) sånn jeg opplever det er det att folk som holder på med redigering er veldig støybeviste , hk: asus p5b er 500spenn billigere , relatift likt ( men ikke firewire ) så kabinett lian li lian li er jo meget kjent for sin ekstreme kvalitet psu:mist eller tagan er bra merker ( tagan er vel kanskje enda bedre ) skjermkortet ditt er bra ,, men viss du skulle ha mest ut av vista så kanskje dx10 ,, vent til ati kommer på banen (30feb i usa har jeg lest ) med dx10 blir de konkeranse og lavere priser . ramen din er bra ! cpu vifta er fin , viss du vil ha enda lavere støy kan du sette på en stor kjøler ( men du kan sett zalmanen på minimum , siden kabinett har såppas med flow , tror jeg at det blir kjølig uannsett) mist og en stille vifte 120mm mist også 2 siste ting ,, raptor trenger du virkelig det ? du har bra hastighet med dine 2 disker i raid0 for eksempel .. og en antisatisk lenke er også smart antistatisk lenke EDIT : du har også glemt os ,, og kanskje en minnekort leser ville vært smart ? Endret 7. februar 2007 av Nokia_dell Lenke til kommentar
Petaaar Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 (endret) sorry dobbel post Endret 7. februar 2007 av Nokia_dell Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå