Lolliken Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Noen som vet hvilken innstillinger som er riktig for dette oppsettet? http://datakjeden.no/vareinfo.asp?bID=1&va...arenr=&sm=10289 --> her er routeren ihvertfall... Hvis det er til noe hjelp Sitter på internett på mobilen nå, så jeg kommer ikke til å svare med engang på spørsmål, men jeg kommer til å svare Takker for svar som måtte komme... Og håper for guds skyld at de fører fram til noe, blir gal av farten på internett no... ('') Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 7. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2007 Ingen som har en hvis snøring å hva som skal til? Lenke til kommentar
Phrenetic Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Hva med å prøve å ringe Tele2 å høre om innstillinger? Har den selv, men da med Telenor ADSL. Fikk den til å funke takket være ett innlegg en hadde lagt igjen hos komplett.no. Men hadde jeg vært i din situasjon ville jeg nok ringt ISP ja. -B- Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Prøv VPI/VCI = 8/35 eller 0/100 Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 7. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2007 Fikk svaret :D De rette innstillingene var: Dynamic\Fixed .... Bridge Mode. DNS AUTOMATICALLY fra IPS, DHCP og Automatisk, VPI: 5 VCI 35, encapsulation LLC. Gikk et lite minutt så funket det strålende :D Tusen takk til han siste fyren jeg snakket med på Tele2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå