sdf123 Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Har en creative zen micro mp3 spiller som jeg tror ikke vil lade. Når jeg kobler usb kabelen fra mp3 spilleren i dataen begynner et lite bilde at et "Lyn" å blink der som batteri indikatoren er, bytter liksom fra lynet til 2 batteri streker. Kan noen av dere som har denne mp3 spilleren fortelle meg hva deres mp3 spiller viser når den lades, telles batteri strekene oppover, slik som på de fleste mobil tlfoner eller er det vanlig at et lyn skal dukke opp? Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 7. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2007 Ingen som har denne som kan si meg hva som vises når den lades? Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 På min MicroPhoto (det burde være ganske like) så kommer det et lyn overbateriet som "blinker"... Så det høres ut som spilleren din lader. Dette står btw i bruks anvisningen vil jeg tro (selv om vi ordentlige menn ikke bruker den ) Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 7. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2007 Hm, bruksanvisnigen ja..... Hvordan lader du din? Via usb kontakt og pcn? Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 (endret) Lader mest via stikkontakt, men bruker også pc... Kommer opp et lyn uansett hva jeg lader med. Edit: Sjekket nettopp for og være 110,75% sikker... Endret 7. februar 2007 av ondskapen Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 8. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2007 Ok, da er den saken sikker=) Jeg fikk kun med sånn usb kabel til pcn, så har ikke noe vegg lader. Men har andre vegg ladere med usb kontakt på, kan man bruke dem om hverandre? Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Da må du se hvor mye strøm den leverer ved hvilke styrker og sånnt, og passe på at de passer sammen... Lenke til kommentar
pian Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 jeg har zen micro, og den viser som din et lyn når den lader, så alt er ok. du kan bruke vanlige usb-ladere ja. Jeg har to stk + en billader og alle fungerer fint Lenke til kommentar
Dimm Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Jeg finner ingen nettbutikker som har Zen Micro 4gb inne (med mindre jeg vil ha en rosa :/ ) Hvis noen her vet hvor jeg kan få tak i en slik så hadde det vært ypperlig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå