Gjest Gjest_Marius_* Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Hallo, lurer på en ting: Etter at man har tatt piercing, er det normalt at leppa hovner opp og blir øm da? Eller har de som tok den på treffi feil? Er ikke jeg som har tatt det, men en utrolig god venn av meg og hvis de treffer feil har jeg hørt at man kan dø, stemmer det? Takker for svar, hilsen bekymra venn Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Området blir bra ømt etter piercing, ja. Du kan få infeksjon i området, men så alvorlig at du dør skal du ikke trenge å bekymre deg for. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Man pleier å bli ganske øm. Det finnes en egen piercing/tatoo-tråd. Spør om deres erfaringer. Skjønner heller ikke hvorfor det er nødvendig å bruke gjestefunksjonen på dette. Er ikke særlig sensitivt. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Dette er feil bruk av gjestefunksjonen. Tråden skal få leve videre for diskusjonens skyld, men trådstarter og andre får merke seg at dette ikke tilfredsstiller kriteriene som er satt for å bruke gjestefunksjonen. Intet sensitivt å spore her Så med det regner jeg med at det ikke kommer flere svar ved bruk av gjestefunksjonen. Reaksjon på moderering gjøres på pm og ikke i tråden som blir moderert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå