daherik Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Hei folkens. Jeg holder på å sette sammen en pc nå og har en WD raptor og en WD caviar. I det jeg holder på å sette dem inn i maskinen ser jeg at caviar driven ikke har noen vanlig 4 pins strøm input... Baksiden ser nesten eksakt lik ut som raptor driven, men den 4 pins drevkontakten er altså ikke der. Det er rett og slett et slags tomt "hull" der den skulle være og det ser nesten ut som om den var ment å være slik. Kan det stemme? Skal caviar driven få strøm på en annen måte eller er dette en vare med feil? Sjekk vedlagt bilde. (dårlig kvalitet. mobilkamera. caviar-driven på topp.) Lenke til kommentar
foffle Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 (endret) Du trenger en overgang til sata strøm... Er ikke molex på den.... Det er den lange sata kontakten til venstre for den lille Endret 6. februar 2007 av Zopilote Lenke til kommentar
tobbesen Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=314057 den skal funke Lenke til kommentar
foffle Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Send adressen din på pm til meg så skal jeg sende deg en overgang.. Har plenty Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå