Blyberg Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Hei hei! Jeg har akkuart (for en uke siden) kjøpt ICE internett... Det går over et gammelt mobil nett:(ikke GPRS)... ok, men hvertfall da... jeg har tatt noen hastighets tester på internett og jeg har noen ganger 1 mb/s og noen ganger helt ned til 100 kb/s... Jeg vet at det kunne variere veldig, men dette er ikke noe problem da jeg surfer, men da jeg spiller wow. Noen ganger har jeg 200-300 ms ping, og noen ganger har jeg 5000 ms ping... noen som har forslag til å få sterkere signaler? jeg har 3/5 "prikker" med signaler... (har sånn lan-ruter som fulgte med) takk på forhånd =) Lenke til kommentar
Hagforce Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Dessverre er dette as god as it gets. Lykke til. Lenke til kommentar
hiper Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 har du ekstern antenne? Lenke til kommentar
Hagforce Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Kan jo være signal som hiper antyder. Men slik jeg har forstått er 2Mbps tilgjengelig per sender dvs alle som er tilkoblet deler denne. Tror det er derfor du opplever det du opplever. Lenke til kommentar
Lasan Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Ping bestemmes i all hovedsak av hastighet opp ikke ned, er det du må se på, så hvis det da er flere koblet til som laster opp vil pingen din skyte i været... Lenke til kommentar
hiper Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Ping bestemmes i all hovedsak av hastighet opp ikke ned, er det du må se på, så hvis det da er flere koblet til som laster opp vil pingen din skyte i været... 7887974[/snapback] i hovedsak styres ping av responstid på linja, ikke hastigheten...eks: en som sitter med adsl 2000/400 så oppgraderer han til shdsl 2000/2000 tror du det vil bli stor forsjell på ping? kansje 1-3ms Lenke til kommentar
Hagforce Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Ping har lite med hastighet, men med teknologien bak og gjøre. Dette er trådløst og når mange er koblet til må en "vente" på tur for å sende, da blir det høy latency. Lenke til kommentar
hiper Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Ping har lite med hastighet, men med teknologien bak og gjøre. Dette er trådløst og når mange er koblet til må en "vente" på tur for å sende, da blir det høy latency. 7888050[/snapback] Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Du kan helt sikkert ha god nytte av bedre signal: http://consumer.ice.no/product_details.asp?partno=900034 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå