kim Skrevet 20. desember 2001 Del Skrevet 20. desember 2001 det går helt fint til jeg har sett video'en (den første) og er ferdig med å lese hva jeg skal gjøre (komme ut av slottet) Jeg trykker på pilen, så kresjer det og det kommer opp en error om noe.. husker ikke helt.. tror det har noe med mitt gamle s3 savage 4 pro grafikkort.. noen som har peiling på hvordan jeg skal få spillt dette spillet? p3 500 256 mb sdram savage 4 Lenke til kommentar
Macint0sh Skrevet 20. desember 2001 Del Skrevet 20. desember 2001 Er det ikke ganske opplagt hva problemet er? Et gammelt Savage 4 kort må en vel regne med får litt problemer med RTCW. Det kunne selvsagt ha virket, men nå må du nok kjøpe et nytt kort. Beklager. Lenke til kommentar
simes Skrevet 20. desember 2001 Del Skrevet 20. desember 2001 Haha. Ja. Gode gamle Savage 4 krasjer igjen... Jeg kjøpte Savage4 en gang, men så funka det ikke med hovedkortet mitt (bombe eller?) så jeg fikk et ATI 16mb rage ,et eller annet, som funka bedre uansett.. Savage 4 er gull! Ihvertfall creative sitt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå