Gå til innhold

WinXP Engelsk, til Norsk ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tror ikke det hjelper hva du vil tro, Joddleif. Jeg har ikike prøvd å legge inn annen språkverjon med samme nøkkel, men etter det jeg har lest går det ikke.

Men om noen andre vet og ikke baserer seg på tro må de gjerne komme med litt fakta.

Endret av Mythos
Lenke til kommentar

Om du har en engelsk pro-versjon så støtter den "Multilingual User Interface Pack"

Problemet er at denne pakken som da består av ca 5 cd-er kun er tilgjengelig for større bedrifter igjennom OEM avtalene.

Jeg er usikker om den koster noe, eller om det er en gratis nedlastning, men den er ikke tilgjengelig på de områdene oss dødelige kommer inn på gjennom microsoft.com, så om den egentlig er gratis for OEM-bedrifter så er det vel ikke _helt_ så tyngende for samvittigheten å ty til torrent-sidene?

Oppfordrer vanligvis ikke til å ta slike metoder til bruk, men om det strider mot retningslinjene så rediger og riv i stykker dette forslaget:

Søk etter "Multilingual User Interface Pack" på diverse torrent-sider eller lignende.

Obs: Denne pakken fungerer BARE på Windows XP Professional Engelsk.

Lenke til kommentar
Om du har en engelsk pro-versjon så støtter den "Multilingual User Interface Pack"

Problemet er at denne pakken som da består av ca 5 cd-er kun er tilgjengelig for større bedrifter igjennom OEM avtalene.

Jeg er usikker om den koster noe, eller om det er en gratis nedlastning, men den er ikke tilgjengelig på de områdene oss dødelige kommer inn på gjennom microsoft.com, så om den egentlig er gratis for OEM-bedrifter så er det vel ikke _helt_ så tyngende for samvittigheten å ty til torrent-sidene?

Oppfordrer vanligvis ikke til å ta slike metoder til bruk, men om det strider mot retningslinjene så rediger og riv i stykker dette forslaget:

Søk etter "Multilingual User Interface Pack" på diverse torrent-sider eller lignende.

Obs: Denne pakken fungerer BARE på Windows XP Professional Engelsk.

7889304[/snapback]

Har nok bare en Home Edition som fulgte med en hjemme pc.

Takker for svar.

Skriver kansje en mail til microsoft å spør. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...