Gå til innhold

Oversikt over lanseringer i 2007?


howard_b

Anbefalte innlegg

Hei

 

Har i lengre tid sett etter en ny pc ettersom min HP Pavilion begynner å falle av i svingene :( . Har ikke funnet noe som har umiddelbart slått meg som et kjempe godt kjøp. Har derfor slått meg til ro med at jeg får bare vente og se hva som dukker opp i løpet av våren.

 

Ettersom jeg er mye ute og reiser er vekt og størrelse noe av det viktigste jeg ser etter, med en skjerm på rundt 12"-13" og en vekt i hvert fall godt under 2kg. Videre er ganske opptatt at det skal være generelt bra ytelse på maskinen.

 

Har siklet litt på Acer Ferrari 1000, men har vært skuffet over anmeldelsene og testene jeg har sett av den :hmm:

 

Når det kommer til pris ser jeg at jeg fort med ut mellom 15-20K for å få tak i en maskin som oppfyller disse kravene.

 

Jeg lurer på om det er noen der ute som har noen oversikt over maskiner som kommer utover året eller kanskje noen anbefalinger på maskiner jeg ennå ikke har fått med meg?

 

MVH

Håvard

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

når du sier at du ser du må ut med 15-20 lapper, er dette også da den prisklassen du er villig til å legge deg på?

 

Om vekt er det viktigste så er vel FSC ledende. De kan jo skilte med maskiner helt opp i 14" størrelse under 2kg (S7110) ellers har de en snasen liten sak som heter S2110, som er en nett liten 13"er som du finner en test av her på HW.no. De har også en som kalles Amilo Pro V3205 på 12 tommer som du får helt ned i kr 6995.

 

Av ytelse så er det vel Dells XPS M1210 som har mest å banke i bordet med (såvidt jeg vet). Ellers kan Thinkpad X60 være verdt å sjekke ut, men da må du være forberedt på litt høyere prisklasse.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...