phax Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Valentines Day er nært, trenger derfor tips om en god restaurant.. Noen tips? Lenke til kommentar
CAT0 Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 http://www.chablis-brasseriogbar.com/ Lenke til kommentar
phax Skrevet 6. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2007 Takker, virket ikke dum den plassen nei. Men bare å komme med flere forslag så har jeg litt å velge i.. Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 http://pizzagrill.no/ Ranheim pizza og grill -Stedet for utsøkt mat finner du på Ranheim- Lenke til kommentar
iMarius Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Dalat (like ved prinsen kino).. Vietnamesisk resturant med utsøkt mat (koster ca 200kr per pers for mat og drikke). Litt synd at det er restaurering utenfor nå, men innvendig er det koselig ihvertfall. Lenke til kommentar
Togo Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 (endret) Big Horn Steak House #1 Ellers har du Johnatan i kjelleren på Brittania Hotell. Utsøkt mat. Endret 7. februar 2007 av Togo Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Å ta med noen på "Ranheim Grill og Pizza" eller Dalat på Valentine's Day er en større fornærmelse enn det er et kompliment. Chablis er pent, men jeg hadde nok valgt Prins Olav Grill i kjelleren på Royal Garden Hotell selv. Veldig ekslusivt, og de har visstnok noen Valentine's Day-greier gående i år. Har gang på gang blitt kåret til Trondheims beste restaurant; definitivt ikke uten grunn. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Rart at ingen har nevnt Rica Nidelven; Særlig i sommertider er dette et godt valg pga. lokalisasjon og omgivelser (: Lenke til kommentar
Cucumber Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 http://pizzagrill.no/ Ranheim pizza og grill -Stedet for utsøkt mat finner du på Ranheim- 7889387[/snapback] Uten tvil, her scorer du lett! Lenke til kommentar
phax Skrevet 7. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2007 Ble anbefalt Credo, men der var de selvsagt fullbooka.. Endte tilslutt opp med tapas på Ajo. Takker for hjelpa. Lenke til kommentar
sixx Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Big Horn Steak House #1 Ellers har du Johnatan i kjelleren på Brittania Hotell. Utsøkt mat. 7892410[/snapback] absolutt beste plassen synes jeg å! beste biffen du kan drømme om! Lenke til kommentar
phax Skrevet 8. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2007 Ja hadde det vært opptil meg hadde det nok blitt en biff plass, men dama er ikke storfan av den sorten mat.. Også synes jeg ikke BigHorn her i Tromsø er så veldig mye å skryte av faktisk. Godt mulig kokkene er bedre i Trondheim da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå