Fixer'n Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 Hvor langt ned kan man sette vcoren uten at det går utover stabiliteten? Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 Det er bare én ting å si: Prøv! Lenke til kommentar
ØysteinI Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 Sett ned ett hakk. Så prøver du å fyre opp det du kan av CPU/Minne intensive programmer du har ... og gir systemet en real omgang med slit. Kræsjer det ikke: Gratulerer det gikk bra. Gå til begynnelsen igenn (du får ikke 2000 kroner om du passerer START :wink: ). --------------------- Monopol er gøy dere ! Lenke til kommentar
Fixer'n Skrevet 3. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2002 Det er greit, det jeg lurer på er om det er noen andre som har prøvd dette, og vilken instilling de fikk den til å gå stabilt jeg har satt den på 1.625 og den går stabilt jeg er aldri over 55.C på fult kjør før kom jeg opp i 64.C Lenke til kommentar
ØysteinI Skrevet 3. desember 2002 Del Skrevet 3. desember 2002 Jeg har ihvertfall prøvd med en Tbird1200. Den skal ha 1,75V med får ca 1,79 av hovedkortet. Jeg kan ha min helt ned på 1,625V (= 1,65V effektivt) før det blir utstabilt. Men hvor langt ned du kan gå, vil nok avhenge mye av systemet ditt. Et stort kraftig skjermkort og en litt smal PSU kan få Vcore til å hoppe opp og ned... da blir maskina IKKE stabil ... :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå