DNA Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Så ja jenter hva synes dere? Hva synes dere egentlig er penest av en liten sprett rumpe og en stor trent rumpe på gutter? Vil ikke ha komentarer som: "Jeg tenner ikke på rumper, men hender" for jeg bryr meg ikke om du liker hender eller tær eller hva enn du må like. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Hva med en stor og trent sprettrumpe? Lenke til kommentar
CFD Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Nå er nå jeg gutt ,men sprettrompe er kraftig overvurdert mener nå jeg.. Var i sør Amerika og der har jo endel ganske struttende bakender , og det er ikke så fantastisk som mange skal ha det til. Det er greit med sprettrumpe og stålull en gang i blandt ,men ikke i lengden Lenke til kommentar
Iril Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Den skal være mellom og fast :!: Og så må dere slutte å gå med bukser der rompen forsvinner!! nå vet dere det og Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Den skal være mellom og fast :!: Og så må dere slutte å gå med bukser der rompen forsvinner!! nå vet dere det og 7887160[/snapback] Så du liker tighte bukser? Lenke til kommentar
Iril Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Hehe.. ikke så kjempe tighte... men sånn at rompen ikke forsvinner liksom.. det verst jeg ser er gutter med bukser som de kunne hatt minst 3 romper i Lenke til kommentar
Jonulf Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 (endret) Flere av jentene jeg kjenner synes at jeg har en veldig bra rumpe. Er nesten et problem på fester hvor jeg blir kløpet en del i rumpa. Da begynte jeg å tenke over hvordan den så ut, og den er faktisk litt spretten. Jeg pleier også å bruke bukser som sitter godt(ikke tights). Endret 6. februar 2007 av Jonulf Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Beste er å ikke ha no rompe. Skal du først ha en som gutt bør den være hard, og ikke altfor "svær". Den skal heller ikke være en såkalt "sprettrompe". Ikke pent. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Breie rumper er aldri fine, synes jeg. Ikke på gutter engang. Heller smale, men ikke nødvendigvis sprettrumper. Hvem er det som har kritisert rumpa di, DNA? Lenke til kommentar
DNA Skrevet 7. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2007 (endret) Hvem er det som har kritisert rumpa di, DNA? 7890996[/snapback] Ingen har kritisert den Bare lurte på hva jenter egentlig liker siden gutter som regel liker jenter med store fyldige rumper. Endret 7. februar 2007 av DNA Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Hvem er det som har kritisert rumpa di, DNA? 7890996[/snapback] Ingen har kritisert den Bare lurte på hva jenter egentlig liker siden gutter som regel jenter med store fyldige rumper. 7892009[/snapback] Skjønner, hehe. Hva synes du selv, da? Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Vil ikke ha komentarer som: "Jeg tenner ikke på rumper, men hender" for jeg bryr meg ikke om du liker hender eller tær eller hva enn du må like. 7886799[/snapback] Det var rett personen som pep, mister "det-dummeste-jeg-har-gjort-er-å-poste-i-denne-tråden-og-gjøre-xxxxx." Lenke til kommentar
DNA Skrevet 7. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2007 Det var rett personen som pep, mister "det-dummeste-jeg-har-gjort-er-å-poste-i-denne-tråden-og-gjøre-xxxxx." 7892652[/snapback] Vel er forskjell når en bruker lager 10000 identiske dumme tråder på forumet: "Hva er det dummeste du har gjort?" "Liker du pizza?" "Liker du Cola?". Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Jeg har disserompe.. så veit dere det Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Rumpe fra lange turer i skauen? Jaja, kom og forsyn seg de som vil ha, men jeg blir ikke med noen gutter hjem Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Når vi snakker om rumper.. Hva er beste måten å trene rumpa på? Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Når vi snakker om rumper.. Hva er beste måten å trene rumpa på? 7902490[/snapback] Gå, løpe, knebøy? Usikker her egentlig Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 http://www.coopersguns.com/videos/exercise...lopedia/glutes/ ^^Oversikt over rumpeøvelser. Lenke til kommentar
Nicotin Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Haha, alle øvelsene fra "Call on me" musikkvideoen jo! De skal definitivt testes Lenke til kommentar
CFD Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Jeg har disserompe.. så veit dere det 7901978[/snapback] Wørd! Ikke la alle på TV få deg til å bli kroppsfiksert! Jenter kommer rart nok uansett skal du se. Selv var jeg 64 for 1.5år siden , 86 for 6mnd siden og 75 nå.. Selvom vekten går opp og ned har det ikke vært noe problem med damer.. jojoslanking? Er vell heller det at jeg har veldig varierende kosthold og fysisk aktivitet mens jeg ikke er hjemme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå