Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Skal gutter ha stor eller liten rumpe?


Anbefalte innlegg

Så ja jenter hva synes dere? Hva synes dere egentlig er penest av en liten sprett rumpe og en stor trent rumpe på gutter?

 

 

 

 

Vil ikke ha komentarer som: "Jeg tenner ikke på rumper, men hender" for jeg bryr meg ikke om du liker hender eller tær eller hva enn du må like.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå er nå jeg gutt ,men sprettrompe er kraftig overvurdert mener nå jeg.. Var i sør Amerika og der har jo endel ganske struttende bakender , og det er ikke så fantastisk som mange skal ha det til.

 

Det er greit med sprettrumpe og stålull en gang i blandt ,men ikke i lengden

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476
Den skal være mellom og fast  :!: Og så må dere slutte å gå med bukser der rompen forsvinner!! nå vet dere det og  :)

7887160[/snapback]

Så du liker tighte bukser? :p

Lenke til kommentar

Flere av jentene jeg kjenner synes at jeg har en veldig bra rumpe. Er nesten et problem på fester hvor jeg blir kløpet en del i rumpa. :blush:

 

Da begynte jeg å tenke over hvordan den så ut, og den er faktisk litt spretten. Jeg pleier også å bruke bukser som sitter godt(ikke tights).

Endret av Jonulf
Lenke til kommentar
Hvem er det som har kritisert rumpa di, DNA? ;)

7890996[/snapback]

Ingen har kritisert den :p Bare lurte på hva jenter egentlig liker siden gutter som regel jenter med store fyldige rumper.

7892009[/snapback]

Skjønner, hehe. ;) Hva synes du selv, da?

Lenke til kommentar
Det var rett personen som pep, mister "det-dummeste-jeg-har-gjort-er-å-poste-i-denne-tråden-og-gjøre-xxxxx." :p

7892652[/snapback]

Vel er forskjell når en bruker lager 10000 identiske dumme tråder på forumet: "Hva er det dummeste du har gjort?" "Liker du pizza?" "Liker du Cola?".

Lenke til kommentar
Jeg har disserompe.. så veit dere det

7901978[/snapback]

 

Wørd! Ikke la alle på TV få deg til å bli kroppsfiksert! Jenter kommer rart nok uansett skal du se. Selv var jeg 64 for 1.5år siden , 86 for 6mnd siden og 75 nå.. Selvom vekten går opp og ned har det ikke vært noe problem med damer..

 

jojoslanking? Er vell heller det at jeg har veldig varierende kosthold og fysisk aktivitet mens jeg ikke er hjemme.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...