Gå til innhold

hva tåler egentlig mitt EOS 350D?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Min D70 har gjentatte ganger vært nedsnødd, opptint og klissvåt, nedsnødd og opptint igjen - flere ganger på samme dag - uten at det har vært noe problem. Trolig får man vann i den billige plastikkzoomen før man får vann i huset. Snø er jeg overhode ikke redd for. I regn er jeg noe mer forsiktig, men jeg lar ikke været hindre meg i å ta bilder.

Når det er sagt, så er det ingen grunn til ikke å være litt forsiktig, spesielt i regn - kameraet tåler jo mindre enn man skulle ønske. :)

Lenke til kommentar
Min D70 har gjentatte ganger vært nedsnødd, opptint og klissvåt, nedsnødd og opptint igjen - flere ganger på samme dag - uten at det har vært noe problem. Trolig får man vann i den billige plastikkzoomen før man får vann i huset. Snø er jeg overhode ikke redd for. I regn er jeg noe mer forsiktig, men jeg lar ikke været hindre meg i å ta bilder.

Når det er sagt, så er det ingen grunn til ikke å være litt forsiktig, spesielt i regn - kameraet tåler jo mindre enn man skulle ønske. :)

7887134[/snapback]

Så lurt! :thumbup: Men plasten må vel være litt romslig, da - så blir det plass til å få hånda og kameraet innunder plasten? Kom du på dette i farta, eller er det utprøvd av deg?

Lenke til kommentar

Hei!

Jeg har vært ute på tryvann å tatt bilder like ved en snøkanon på en jobb jeg gjorde, da fikk jeg så mye snø rundt omkring på kameraet at utløseren frøs fast.. Etter litt knot fikk jeg den løs, og kameraet har fungert bra siden også..

Har også hengt ut av bilvinduer i regn og tatt bilder i fartsretningen uten at kameraet har kranglet, så jeg er faktisk overrasket over hvor mye kameraet tåler av påkjenninger.

Se forøvrig etter bildene fra tryvann i neste Gatebil Magazine :w00t:

-Ottern

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...