Gå til innhold

Manhunt 2 kommer til Wii


Snikpellik

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bør vel uansett sees på som positivt for Wii. Noe lignende spill så man aldri på GC.

 

Som jeg nevnte i går tror jeg multiplattformspill til Wii og PSP blir veldig vanlig denne generasjonen. Særlig med tanke på utviklingskostnadene som er betydelig lavere enn et X360/PS3/PC-spill. Dessverre slår det ikke overraskende dårlig ut for Wii rent grafikkmessig.

Lenke til kommentar
Bør vel uansett sees på som positivt for Wii. Noe lignende spill så man aldri på GC.

 

Som jeg nevnte i går tror jeg multiplattformspill til Wii og PSP blir veldig vanlig denne generasjonen. Særlig med tanke på utviklingskostnadene som er betydelig lavere enn et X360/PS3/PC-spill. Dessverre slår det ikke overraskende dårlig ut for Wii rent grafikkmessig.

7886761[/snapback]

 

Nå har vel ikke Wii heller vært om grafikk heller, men håper dog at det ikke går utover titler til Wii som har potensialet til å gjøre bruk av Wiiens kraft.

 

Men i tiden fremover må vi vel regne med noen ports, siden 3dje parts utviklere er generelt skeptiske og avventene til nye ting, spesielt ting som er så ny som Wii, kontrollmessig.

Lenke til kommentar

Dette er ikke en type spill jeg kjøper på Wii, mest fordi jeg mener de gjør seg bedre på PS3/360 med tanke på grafikk. MEN, hvis spillet bruker Wiimote på en unik og god måte forandrer jeg nok mening. For meg handler Wii spillene først og fremst om kontrollen og spillene som utnytter den på en god måte, alle andre spill vil jeg heller spille på PS3/360 (bortsett fra de fantastiske spillene i Zelda, Mario og Metroid seriene såklart).

 

De diskuterte portering til Wii på 1Up yours eller EGM live podcasten for et par uker siden. Der mente de at vi kom til å se et stort antall spill som kom på PS2, PSP og Wii da de var forholdsvis greie å porte mellom med tanke på kostnader. Jeg ser faktisk ikke bort fra at det er noe i det. De som har Wii som sin primære spillplatform vil helt klart nyte godt av det.

Lenke til kommentar
Wii versjonen utvikles jo av Rockstar Toronto, mens PS2 og PSP versjonen utvikles i london, da er det kanskje håp for Wii versjonen enda? med det mener jeg at det ikke er helt sikkert at det er en direkte port ;)

7887612[/snapback]

 

Wii får leve med håpet, men har på følelsen at skuffelsen kommer krypende over oss.

Lenke til kommentar
Wii versjonen utvikles jo av Rockstar Toronto, mens PS2 og PSP versjonen utvikles i london, da er det kanskje håp for Wii versjonen enda? med det mener jeg at det ikke er helt sikkert at det er en direkte port ;)

7887612[/snapback]

 

Wii får leve med håpet, men har på følelsen at skuffelsen kommer krypende over oss.

7887641[/snapback]

 

Du mener vi får leve med håpet,

 

er det bare meg som begynner å bli rimelig lei alle ordspill på Wii? (ikke vondt ment matsini ;) )

Lenke til kommentar

Ukas mest sjokkerende spillnyhet for meg, Manhunt til Wii liksom. No offence, men det er ikke akkurat et sånt spill jeg ser for meg på en Wii på grunn av det er jo en dels mer voldigere enn Red Steel f. eks, og enn hva som noen gang har vært på Gamecube som en her sa.

 

Blir nok bra, men håper for guds skyld ikke flere foreldre borti USA eller noe sånt kommer til å fremstille Wii som djevelverkets søte drakt ellerno.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...