-Laffi- Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 (endret) Vel folkens. Mitt trådløse tastatur tok kvelden for mange måneder og jeg fant fram et gammalt IBM tastatur, og har egentlig ikke tenkt mer på saken. Men her om dagen da jeg var på jobb, og skulle kaste noen esker fikk jeg se G11 !! Det så veldig kult ut, og hadde mange funksjoner som kunne være interessante. However.....Ringte en kompis, som gikk på nettet for meg, og fortalte at det ikke fantes på norsk. Jeg er litt nøye på noen småting, og vil jo selvfølgelig ha et tastatur som er på norsk. Allikevel. Det er ikke på norsk, men på svensk som faktisk mangler litt for at det er verdt å kjøpe det. Vil jo bruke penger på noe man er fornøyd med vettu Så kommer mitt spørsmål. Er det noen i det hele tatt som vet om G11 eller G15 kommer på norsk snart, eller om det blir lenge til ? Eller i det hele tatt....Hvis du vet om et tastatur som kan gjøre det samme som disse to overnevnte, men på norsk så hadde det vært kjempefint om du hadde sagt i fra. Takk på forhånd for all info. Laffi Endret 6. februar 2007 av -Laffi- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå