Reached Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 (endret) Lurer på hvilken musikksjanger som flest hører på i verden og i Norge. noen som vet noe om det? Endret 6. februar 2007 av Adey Lenke til kommentar
Caress_the_Pale Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Mye som tyder på at Pop er hva flest hører på... Lenke til kommentar
H.M.Kongen Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Jeg hører mest på norsk rock jeg da..Som Jokke,Raga,CCCowboys,Dum Dum boys ++ Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Jeg hører mest på norsk rock jeg da..Som Jokke,Raga,CCCowboys,Dum Dum boys ++ 7886559[/snapback] Ja, jeg er sikker på at de fleste i verden lytter til norsk rock Hvis du sier Pop/Rock, så er du nok på den sikre siden Lenke til kommentar
H.M.Kongen Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 (endret) Lurer på hvilken musikksjanger som flest hører på i verden og i Norgen. noen som vet noe om det? 7886487[/snapback] Det står nå faktisk Norge der og da... Edit: Eller Norgen står det faktisk. Endret 6. februar 2007 av H.M.Kongen Lenke til kommentar
Reached Skrevet 6. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2007 Bare en skrivefeil ^^ Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Urk, den var vrien. Tviler for at rap-epidemien har smittet folk flest over 30 så tror jeg utelukker den, samme med techno og sånt. Tror jeg rett og slett tipper "Classic Rock" i mangel på et bedre ord. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 p4 musikk er det ola nordmann hører mest på. (dessverre?) Blir også solgt farlig mye Heidi Huge og Jenni Jensen ol Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Skal vi følge last.fm i Norge er svaret Metallica, ganske overlegent også http://www.last.fm/place/Norway Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Poprock som U2 og lignende vil jeg tro er det mest populære. Lenke til kommentar
Reached Skrevet 6. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2007 Ja men så har ikke alle last.fm Men sånn når det gjelder i verden så vil jeg vel tippe at rock er størst Lenke til kommentar
gimme Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Sikkert pop eller rock musikk da Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Ja men så har ikke alle last.fm Men sånn når det gjelder i verden så vil jeg vel tippe at rock er størst 7887635[/snapback] Jepp. Men de som bruker last.fm er vel over gjennomsnitlig musikkinteresserte? På verdensbasis er nok rock størst ja, Rolling Stones, U2, Springsteen, RHCP. You name it. Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 jeg vet at i tysk land skal de kanskje begyne og lere norsk språk pga de flest i tysklan hører på norsk death/ black metal er det kult eller Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 jeg vet at i tysk land skal de kanskje begyne og lere norsk språk pga de flest i tysklan hører på norsk death/ black metal er det kult eller 7887875[/snapback] Lov til å tro sånt ja. Men nei som i Norge så ser folk rart på folk som har langt hår og kler seg i sort. Pop er nok det man hører mest på tror jeg. Lenke til kommentar
Swome Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Norge er jo faktisk kjent for black metal og satanister som går rundt og brenner ned kirker.. DET er kult d Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Skal vi følge last.fm i Norge er svaret Metallica, ganske overlegent også http://www.last.fm/place/Norway 7887592[/snapback] Det er kun fordi last.fm er vanligere blandt metall-folk. Flere 'nerder' hører på metal. Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Uten tvil pop vil jeg si, Pop er sinnsvakt stort i Asia. Lenke til kommentar
Kowalski Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Å si at pop er den sjangeren flest folk hører på blir litt som å si at mat er den vanligste tingen å spise, det ligger litt i navnet. Følger man de vanlige definisjonene av hva popmusikk er, ja så er det den sjangeren flest hører på. Men så har man selvsagt utallige subsjangere, og da har snøballen begynt å rulle. Lenke til kommentar
Caress_the_Pale Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 (endret) Siden Pop per definisjon er populær musikk, er det selvsagt hva flest folk hører på. Men man kan jo alltids stille spørsmålstegn ved dette med å høre på. Skal man regne med at man blir eksponert for musikk overalt hvor man går, pluss radio? Eller musikk som man aktivt lytter til på egen initiativ? Uansett er det jo hit-listene hovedsaklig proppet full av overfladiske lett-fengende pop-låter... So there you go. Edit; Kowalski var litt kjappere enn meg der ja kanskje. Endret 6. februar 2007 av Caress_the_Pale Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå