diosyria Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Vil jeg kunne innstalere denne utgaven på en helt ny hdd som ikke inneholder Os fra før eller betyr OEM utgaven at man oppgraderer? Litt forvirra foreløpig http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=331601 På forhånd takk Lenke til kommentar
nAD Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Du kan installere på helt ny harddisk, oem er bundet til maskinvare. Teller antall poeng, bare søk så finner du mer informasjon om dette.. Har bestilt ny pc og Vista ultimate oem fra komplett.. Først så det ut til at varene blir send i morgen, men så står det at varen forventes inn torsdag og nå lørdag.. Jeg er lei, vil ha min nye pc NÅ! Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Det er etterhvert mange tråder med spørsmål om OEM, så det kan være en ide å lese noen gamle tråder selvom noen av dem inneholder litt vranglære... Kortversjonen er at en OEM versjon kan installeres på en (fortrinnsvis ny) PC og kan ikke flyttes til en annen PC. Den kommer også uten fine esker og support. Det er i utgangspunktet samme type lisens du får når du kjøper en PC med windows ferdiginstallert. Det er ikke en oppgraderingsversjon. Lenke til kommentar
diosyria Skrevet 6. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2007 Det er etterhvert mange tråder med spørsmål om OEM, så det kan være en ide å lese noen gamle tråder selvom noen av dem inneholder litt vranglære... Kortversjonen er at en OEM versjon kan installeres på en (fortrinnsvis ny) PC og kan ikke flyttes til en annen PC. Den kommer også uten fine esker og support. Det er i utgangspunktet samme type lisens du får når du kjøper en PC med windows ferdiginstallert. Det er ikke en oppgraderingsversjon. 7886581[/snapback] Takker og bukker! "Bestille" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå