frontflip Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Hei, Var hovedsakelig ute etter en kamskjelltelefon og da syntes jeg 6131 var det klare valget, men så la jeg merke til skyvetelefonen 5300. Skal bruke mobben en del til MP3 og dermed må jeg legge ut litt ekstra for overgang til 3,5 MM jack til 6131, dette følger med til 5300. Nytt minnekort må jeg kjøpe til begge da jeg vil ha 1 GB minne. Hvilken burde jeg gå for? Og har ikke funnet ut skikkelig hva som følger med disse 2 modellen så om noen vet det så vær grei å si hva Tusen takk for all konstruktive svar! Lenke til kommentar
frontflip Skrevet 6. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2007 Det som skremmer meg vekk fra 5300 er at jeg hørte at den var så tykk at når du tok den opp av lomma kom tastaturet fram? Lenke til kommentar
fotball Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Jeg sto mellom de to mobilene for en månedsiden. endte med at jeg gikk til elkjøp for å holde dem. syntes 6131 var litt firkantet, mens 5300 lå godt i hånden. den var heller ikke så mye større enn min gamle mobil (T610). så jeg gikk for 5300, og angrer ikke det med at tastaturet kommer frem når du tar den opp av lomma, kommer jo ann på hvordan du tar den opp. for meg fungerer det bra, ikke noe tastaturproblemer der 5300 er jo også en musikktelefon, det er ikke 6131, den har "bare" mulighet for det. mens 5300 har dedikertet musikkknapper Lenke til kommentar
UllForEver Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Hvis målene på hjemmesidene til Nokia stemmer, så er ikke 5300 så mye tykkere enn 6131. For den som skal høre mye på musikk er jo 5300 et naturlig valg, ettersom den har egne musikktaster. Hvis du er ute etter en kamskjelltelefon så er 6131 et veldig godt valg. Vi har en sånn i familien og den har vært veldig pålitelig. Min personlige mening er at den SER bra ut også. Når den ligger på bordet så ser den slank og elegant ut. Og skjermen på den er helt rå. Lenke til kommentar
Ola92 Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Hvis musikk er viktig kjøper du 5300. Hvis kamskjell er viktig kjøper du 6131. Du har jo en god del billige sony ericsson walkman mobiler da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå