ZeGaL Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Hei, jeg har et problem med musen. Kanskje kan det virke som en bagatell, men når man gamer f.ex. cs kan det bli et stort problem. Alle musene jeg har prøvd på PCen har oppført seg uregelmessig, uavhengig om det er kule- eller lasermus. Begge typer med kabel. Kulemus (prøvd 2 forskjellige, begge fra Dell): Helt tilfeldig, stopper musepekeren opp, og jeg må riste på musa for å få den til å bevege seg videre. Har også et problem med hjulet der. Ofte så ruller den helt uvilkårlig opp eller ned ett hakk. Drit kjedelig når jeg spiller cs og den skifter våpen av seg selv. Lasermus (har prøvd en, microsoft): Når jeg beveger pcen inn mot midten av skjermen fra kantene, fyker pekeren opp i venstre eller høyre hjørnet, til jeg drar musa fort nedover igjen. Jeg har prøvd å feilsøke, innstallert ny driver, prøvd å avinnstallere driveren etc... De to kulemusene var koblet til i den vanlige mus-ingangen, mens lasermusa gikk inn i USBen. Noen som vet hva som kan være problemet, og hvordan jeg får fikset det? Har tenkt å kjøpe meg ny logitech-optisk eller microsoft-optisk, men jeg vil vite om det ligger i PCen (som det sansynligvis gjør) før jeg kjøper. Takk på forhånd! Lenke til kommentar
ZeGaL Skrevet 6. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2007 hmmm noen som har noen svar? Lenke til kommentar
ZeGaL Skrevet 7. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2007 ingen som har en ide om hva jeg kan gjøre / hva som er feil? Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Bruker du USB eller bare PS/2 plugg? Har du et valg, bruk USB. Kulemus er vel en utdøende art (heldigvis), spesielt siden kulen og rullene inne blir fulle av drit og dermed får musen til å slutte å virke ordentlig etter en stund... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå