dasspapir Skrevet 20. desember 2001 Del Skrevet 20. desember 2001 Jeg har pleid å spille dvdene mine med et dekoderkort, men jeg har kutta ut det for det var så mange filmer som ikke virka. Har gått over til software dvd-spillere, men jeg lurer på åssen jeg får AC-3 signalene ut av PC-en? Jeg har koblet forsterkeren til den digitale utgangen på PC-en og får lyd, men ikke AC-3. Har koblet sammen den digitale utgangen på dvdromen toil lydkortet(, men jeg tror ikke det har no å si) Det funka fint med dekoderkort... Har Creative 5.1 Player Prøvd flere dvd-spilereog bruker nå powerdvd Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 20. desember 2001 Del Skrevet 20. desember 2001 Jeg har bare lydkabel fra lydkortet til MPEG2-kort og DVDrom jeg... Har herlig surround! PS: Jeg bruker også Power DVD :wink: Lenke til kommentar
Noldus Skrevet 20. desember 2001 Del Skrevet 20. desember 2001 enten kan den digitale inngangen være muta. eller så støtter ikke dvd-programmet digital lyd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå