F.torres Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 jeg lurte på er det noe tilegsutstyr jeg trenger til xbox? kan noen lage en liste dette er noe jeg hvet fra før xbox live ( 500) ny kontroll (400) edit : skriv prisen på tingene bak Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Force feedback ratt er fint å ha. 899,- (gamezone) Trådløst Headsett. 350-399 play and charge kit. 150,- Er det langt til router kan du kjøpe trådløs adapter. 699(?) Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Dette kan jo strengt tatt lett sjekkes på nettet? Nåo mår påosting nesseseri her. Lenke til kommentar
Enduro Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Xbox live er vel ikke tilleggsutstyr ? Men mindre du skal spille online. Alt annet er jo gratis, laste ned spill osv. Lenke til kommentar
123456789101112 Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 (endret) lagde en tilsvarende råd for noen uker siden her er tråden. Endte opp med å kjøpe alt untatt gamepointsene, men kan jo være greit og ha det og. er utrolig mange feete arcadespill, ekstra maps, og expanisons du kan få for en billig penge på marketplace... Endret 9. februar 2007 av Sondre05 Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 7. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2007 lagde en tilsvarende råd for noen uker siden her er tråden. Endte opp med å kjøpe alt untatt gamepointsene, men kan jo være greit og ha det og. er utrolig mange fette arcadespill, ekstra maps, og expanisons du kan få for en billig penge på marketplace... 7887796[/snapback] TAKK:d Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå