steinrawr Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 (endret) heihei.. jeg har installert kubuntu på min maskin... jeg kunne sånn helt egentli tenkt meg å vite hvordan jeg fjerner det fra harddisken.. (jeg har både windows XP og Kubuntu på maskinen.. om dere har noe som overbeviser meg til å beholde dette er jo det også flott.. er litt å sette seg inn i synes EDIT: hvordan endrer man egentli skjermoppløsning her? Endret 6. februar 2007 av EMiRo Lenke til kommentar
A!1 Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Skal du avinstallere eller skifte skjermoppløsning? Det siste gjør du vel gjennom control-center (kcontrol) tror jeg. - Er ikke KDE bruker, så jeg husker ikke nøyaktig. Men du kan alltids bruke en konsole og xrandr: xrandr -s <width>x<height> Hvis det ikke virker, så hva slags skjermkort har du? - Og en dump av filen /etc/X11/xorg.conf kan hjelpe hvis du fortsatt vil finne det ut. Ellers så kan du jo lese "Les dette før du spør om hjelp" - Så tror jeg du skal lære det meste du trenger med en gang rimelig kjapt. Lenke til kommentar
steinrawr Skrevet 6. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2007 okei. det virket ikke, men drit i det:P hvordan avinstallerer man kubuntu? fant ikke noe om det:S Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Du kan bare slette Linux-partisjonene fra Windows og gjenopprette MBR med Windows-CD. Søk i Windows-forumet, tipper det spørsmålet har blitt stilt 68 ganger der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå