dynamic Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Litt flaut kanskje, men fikk i dag en reflektor i posten. Veldig fornøyd med den. (Prozigma - 110cm i diameter) Problemet er at jeg ikke vet hvordan jeg skal pakke den sammen? Er redd for å gjøre noe galt. Takker for hjelp! Lenke til kommentar
Legion Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 reflektorer skal vris/foldes over seg selv. vanskelig å forklare iom at det er mye enklere å se det gjort såklart... du kan prøve å brette den til en halvmåne, den vil da folde seg inn av seg selv...på en måte. hvis du tenker deg hvordan man dobbler og trebbler en hyssingløkke så gir dette et lite innblikk av hvordan det gjøres Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Enklere fortalt vrir du den til en 8-tallsform og legger de to "løkkene" over hverandre. Lenke til kommentar
dynamic Skrevet 6. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2007 Tusen takk! Fikk det til med litt øvelse Lenke til kommentar
Gunderz Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Hei Jeg har bare et par små spørsmål: Hvor stor blir reflektoren din når den er foldet sammen? Er størrelsen grei nok til at den er enkel å dra med seg rundt omkring? Takk Lenke til kommentar
dynamic Skrevet 9. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2007 Når den er pakket sammen, så blir den ca. 40cm i diameter. Jeg synes den er enkel å ta med seg rundt omkring Lenke til kommentar
ponnihest Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Grr, jeg får det ikke til Noen som vil spille inn en film og legge ut på YouTube? Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Her er to måter å gjøre det på: http://www.dphoto.us/forumphotos/showphoto.php/photo/37483 http://www.mediacollege.com/lighting/equip...ctor-board.html Lenke til kommentar
ponnihest Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Takk, fant det ut etter å ha studert den 3-stegsmetoden. Men den andre var jo bedre forklart Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå