Gå til innhold

HW chan på Quakenet

Klekkus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg joiner #HW @ qnet jeg :) Men det er jo en annen chann som heter #hw.mix da..?

7886431[/snapback]

Haha. Den hadde jeg helt glemt. Good times, good times. Det ble jo stor splittelse på forumet når den ble opprettet fordi vi satte passord på den.

Endret av Plomma2
Lenke til kommentar
Haha. Den hadde jeg helt glemt. Good times, good times. Det ble jo stor splittelse på forumet når den ble opprettet fordi vi satte passord på den.

7886455[/snapback]

og jeg blei banna derifra fordi jeg tydeligvis hadde "tysta" på et eller annet jeg fortsatt ikke er helt sikker på hva var :p

Lenke til kommentar
Jeg joiner #HW @ qnet jeg :) Men det er jo en annen chann som heter #hw.mix da..?

7886431[/snapback]

7886455[/snapback]

Hoho, HW-filmen som ble fjernet fra YouTube ble også lagd av noen faste brukere av channelen.

Lenke til kommentar

7886431[/snapback]

7886455[/snapback]

Hoho, HW-filmen som ble fjernet fra YouTube ble også lagd av noen faste brukere av channelen.

7892258[/snapback]

Linky? :innocent:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...