steinrawr Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 (endret) heihei.. jeg har installert kubuntu på min maskin... jeg kunne sånn helt egentli tenkt meg å vite hvordan jeg fjerner det fra harddisken.. (jeg har både windows XP og Kubuntu på maskinen.. om dere har noe som overbeviser meg til å beholde dette er jo det også flott.. er litt å sette seg inn i synes EDIT: sorry.. opppdaget nettop at dette var helt feil board. Endret 6. februar 2007 av EMiRo Lenke til kommentar
martbo Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 EDIT: sorry.. opppdaget nettop at dette var helt feil board. 7885633[/snapback] Hehe, helt korrekt det. Jeg flytter den fra mac til et sted som passer litt bedre jeg Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Gå inn i XP, slett partisjonen, sett i XP-CD, reboot og gå inn i repareringskonsollet og skriv "fixboot" og "fixmbr". Eller i motsatt rekkefølge om du vil. Lenke til kommentar
steinrawr Skrevet 7. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2007 kunne du spesifisert litt? kan jeg sette in xp cd'rommen først og formatere partisjonen ? eller? skjønnte ikke helt hvor jeg skal gå heller:S Lenke til kommentar
AlexTheMad Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 du sletter partisjonen i kontrollpanel -> administrative tools -> computer management -> disk management (i xp ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå