T3X4C0 Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Heisann. Første posten min her! Jeg har en utfordring, som jeg har fundret litt på. Jeg har en ca 2år gammel PC(som jeg bygde selv, og var top notch da), bruker en 19" CRT Skjerm som Hovedskjerm. Kjøpte meg for 1mnd siden en 15" LCD TV som jeg har på Veggen ved siden av PC-skjermen. Bruker denne også som Sekundær PCskjerm. Tastaturet mitt er ett såkalt Medietastatur med knapper og hjul i diverse farger og størelser. Jeg spiller endel spill, spessielt World of Warcraft, og det jeg har lyst til er å ha muligheten til er å ha Fullscreen WoW på Hovedskjermen og Internett Explorer(eller Mozilla Firefox) på 15"ern. Og her er trikset. Ha mulighet til å scrolle Internett Explorer ved å bruke Scrollehjulet på Tastaturet(note: Ikke Volumknapphjulet) Splitskjerm fungerer perfekt, men er litt irriterende å måtte ut av WoW, scrolle og så tilbake igjen om jeg f.eks leser VG mens jeg spiller. Hjulet funker når IE er "valgt", og WoW ligger nede, men i det jeg åpner WoW, blir scrolleknappen brukt til Zoom på spillet, og IE er der. Er det noen som vet om dette skal kunne gå ann? På forhånd takk T3X4C0 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå