Gå til innhold

Win2k og systray

Anbefalte innlegg

Hey,

Etter å ha brukt WinXP i lengre tid som har fungert glimrende, kresjet maskinnen min og jeg var nødt til å installere Win2k. Alt fungerer hel flott, utenom en liten ting. Ikonene i systray vises som 256 fargers ikoner.

Jeg vet det egetnlig en ubetydelig feil. Jeg har ikke tilgang til en WinXP og jeg vil gjerne beholde Win2k. Hjelp ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når jeg avinstallerer Detonator driverne, kommer det opp en dialog om "Ny maskinvare" etter reboot. ejg finner ingen standard drivere i Windows. Når jeg etterpå installerer en Detonator driver sliter ejg fremdeles med det samme problemet.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-12-02 22:57, skrev øsse87:

Når jeg avinstallerer Detonator driverne, kommer det opp en dialog om "Ny maskinvare" etter reboot. ejg finner ingen standard drivere i Windows. Når jeg etterpå installerer en Detonator driver sliter ejg fremdeles med det samme problemet.

Jeg finner heller ingen "Detonator" skjermdrivere på nettet, men jeg har da ikke søkt lenge. Du kan jo prøve selv å søke med google.com

Jeg vil ellers anbefale SP3. Ikke nok med at den gjør w2k ennå mer stabil, men den har kanskje riktig driver også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...