Gå til innhold

Jobber "Komplett" på kveldstid?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det gikk kjapt.

Jeg bestilte en iPod nano fra Komplett mandag morgen. Nå er det tirsdag kveld og enheten er ikke engang på plukkliste selv om det er 50-100 på lager. Håper den kommer før fellesferien  :ermm:

7887112[/snapback]

Det er da ingenting... Jeg bestilte noe 25.Januar som fortsatt står som åpen...

1,5 uker begynner å bli lenge...

Lenke til kommentar
Det gikk kjapt.

Jeg bestilte en iPod nano fra Komplett mandag morgen. Nå er det tirsdag kveld og enheten er ikke engang på plukkliste selv om det er 50-100 på lager. Håper den kommer før fellesferien  :ermm:

7887112[/snapback]

Det er da ingenting... Jeg bestilte noe 25.Januar som fortsatt står som åpen...

1,5 uker begynner å bli lenge...

7887269[/snapback]

Haha..prøv multicom...

bestilte Aerocube kabinettene mine derfra.

Bestilte av dem, pga pris og lagerstatus..

Ble imponert når de "reserverte" pengene allerede lørdagen jeg bestilte...

(andre firma pleier å reservere et par dager etter bestilling, like før de sender)

((VISA))

MEN...min ordre står fremdeles "under behandling"

Så multicom er faktiskt den butikken som reserverte summen på dagen, og sender mnd etter ;P

Lenke til kommentar

Ja, det er drift på lageret vårt ca 18 timer pr. dag (normalt). Noen ganger også lengre. En utfordring er som nevnt at Posten ikke tar i mot pakker døgnet rundt.

Vi har for øvrig ingen ordre registrert i systemet som er 1,5 uker gamle. Hvis man opplever noe slikt håper vi virkelig at man tar kontakt med oss slik at vi kan finne ut hva som har skjedd. Kanskje er ordren ikke registrert, vi har gjort en feil (jepp, det skjer), varen er ikke på lager eller noe annet.

Vi benytter for øvrig ikke samme system som en del andre nettbutikker, slik at ordren først vil få status som plukkes, rett før plukkingen starter. Frem til det er ordrene åpne, slik at det skal være mulig å redigere så lenge som mulig.

Beklager at dette ble en rask tilbakemelding, svarer gjerne på flere spørsmål om dette hvis det er ønskelig i morgen.

Lenke til kommentar
Haha..prøv multicom...

bestilte Aerocube kabinettene mine derfra.

Bestilte av dem, pga pris og lagerstatus..

Ble imponert når de "reserverte" pengene allerede lørdagen jeg bestilte...

(andre firma pleier å reservere et par dager etter bestilling, like før de sender)

((VISA))

MEN...min ordre står fremdeles "under behandling"

Så multicom er faktiskt den butikken som reserverte summen på dagen, og sender mnd etter ;P

7887516[/snapback]

Ja, multicom er ikke akkurat de kjappeste på å få sendt varer. Har selv varer som ligger og venter :no: tross i lagerstatus på over 100stk.

Lenke til kommentar

Synes egentlig det virker som nettbutikkene sender kjappere ut hvis du bestiller på postoppkrav, untatt Komplett, de har jeg veldig gode erfaringer med, både på oppkrav og forskuddsbetaling. (Skryte, skryte) hehe, ligger det en AMD Athlon 64 FX-62 i postkassa mi på tirsdag nå eller? hehe

Lenke til kommentar

Fredag 9. februar 22:07:13 ... Da fikk jeg ordrebekreftelsen fra komplett, etter at jeg bestilte høytalere. Når jeg fortalte at jeg bestilte høytalerne til mamma ba hun meg om å legge til en mp3-spiller, men da jeg logget inn på komplett var høytalerne sendt. Høytalerne ble sendt 10. februar 2007 08:59, Rakk ikke en gang å legge til en mp3-spilleren. :thumbdown::p

Sjelden jeg klager på hvor kjappe nettbutikkene er. :hmm::)

Bare positiv erfaring fra komplett :)

Lenke til kommentar

Jeg la inn 3 ordrer i dag hos henholdsvis shg, psdata og komplett.

Shg og psdata har alt sendt varene, mens komplett forventet å få dem sendt tidlig i morgen.

Synes alle tre er godkjent, og helt ærlig så hadde jeg ikke forventet å få noen av varene sendt alt i dag.

Men selvfølgelig, ekstra + til shg og psdata for rask behandling.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...