Gå til innhold

LCD og spill

drahcir2

Anbefalte innlegg

Har planer om å kjøpe en ny skjerm, men er litt usikker

på om jeg skal velge LCD eller CRT. Spiller mye UT2k3,

Quake 3 og Warcraft III..

Er LCD skjermene gode nok, eller bør jeg satse på en 19"

CRT?

Noen anbefalte LCD skjemer (~ 5000-6000kr)?

-d

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den dagen farver i design skal seire helt over spesifikasjoner på datautstyr, da er det noe feil med folk sine prioriteringer... gah...

Forresten er Hitatchien koksgrå eller mer den fargen som Chieftec "Black" toweret er, alltså ikke HELT svart hvor støv synes ekstremt godt. Men den er ganske mørk ja...

sjekk bildet her

Venter på min nå...

[ Denne Melding var redigert av: kjello2 på 2002-12-02 23:28 ]

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-12-02 23:21, skrev kjello2:

Den dagen farver i design skal seire helt over spesifikasjoner på datautstyr, da er det noe feil med folk sine prioriteringer... gah...

Forresten er Hitatchien koksgrå eller mer den fargen som Chieftec "Black" toweret er, alltså ikke HELT svart hvor støv synes
ekstremt
godt. Men den er ganske mørk ja...

sjekk bildet

Venter på min nå...

<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: kjello2 på 2002-12-02 23:28 ]</font>

jeg sier ikke at design er viktigere enn spesifikasjoner men det finns en del gode skjermer som også er stilige,hvit syns jeg er så standar,har jo vært data fargen siden 80 tallet.

Lenke til kommentar

Jeg sa ikke at du sa at du mente fargen var viktigere enn spesifikasjoner. Jeg bare sa at den dagen [...].

Ala at når det er det eneste du finner minus ved skjermen, når spesifikasjonene er så overlegne samsung 172T (på papiret), da begynner man å lure. jeg hadde valgt hitatchien om jeg skulle valgt mellom den og samsungen.

Venter på min nå... ;P SÅ får vi se :smile:

[ Denne Melding var redigert av: kjello2 på 2002-12-03 00:37 ]

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-12-03 00:36, skrev kjello2:

Jeg sa ikke at du sa at du mente fargen var viktigere enn spesifikasjoner. Jeg bare sa at den dagen [...].

Ala at når det er det eneste du finner minus ved skjermen, når spesifikasjonene er så overlegne samsung 172T (på papiret), da begynner man å lure. jeg hadde valgt hitatchien om jeg skulle valgt mellom den og samsungen.

Venter på min nå... ;P SÅ får vi se :smile:

<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: kjello2 på 2002-12-03 00:37 ]</font>

overlegne? samsungen har jo 500:1 i kontrast mot hitachiens 400:1,bedre synnsvinkel 170x170 mot hitachi 160x160.Det er virker som samsungen har bedre specs+får man med høytalere som er ganske ræva da,eneste bedre med hitachien er response tiden nå har jeg enda ikke sett en test med hitachi mot samsung om 16 i response tid er så mye bedre enn 25.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...