guttorm Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 o.O Det var tidlig! Sitter på jobb jeg, må vente 11 dager til før jeg kan spille det Lenke til kommentar
amund Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 FTP-en går greit, men farten er dessverre ikke noe å skryte over. Vi snakker 2 KB/s - maks! Dette har jeg aldri opplevd før, kan det ha noe med at jeg sitter i England å gjøre? Ja, vi har bevisst strupet nedlastingsserveren for all trafikk mot utlandet. Dette gjør vi fordi transittrafikk/utenlandstrafikk koster veldig mye mer enn trafikk i Norge. Siden vi ikke har noen form for sponsing av tjenesten, reklame utover vanlig nettreklame, etc. kan vi dessverre ikke tillate nedlasting for hele verden. Mvh, Amund Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 (endret) FTP-en går greit, men farten er dessverre ikke noe å skryte over. Vi snakker 2 KB/s - maks! Dette har jeg aldri opplevd før, kan det ha noe med at jeg sitter i England å gjøre? Ja, vi har bevisst strupet nedlastingsserveren for all trafikk mot utlandet. Dette gjør vi fordi transittrafikk/utenlandstrafikk koster veldig mye mer enn trafikk i Norge. Siden vi ikke har noen form for sponsing av tjenesten, reklame utover vanlig nettreklame, etc. kan vi dessverre ikke tillate nedlasting for hele verden. Mvh, Amund 7924684[/snapback] zyph: BitTorrent er en fin ting. Jeg seeder fremdeles, og laster opp 150 kBps. (merk - 150 kBps og ikke 150 kbps; jeg laster opp 1200 kbps). Endret 12. februar 2007 av MiSP Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 (endret) Testa den errrrm, utvida demoen nå. Litt skuffa. Kanskje litt for like enheter og bygninger. Igrunn bare level 4 enhetene som er veldig anderledes mellom de 3 sidene og UEF sine virker kanskje litt dårligere enn de andres. Men når det er sagt så tror jeg dette spillet blir knakende morsomt i multiplayer når jeg får det (kjøper det). Endret 13. februar 2007 av Veritas_ Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Er det noen som vet om det er mulig/hvordan man oppgraderer ACU til å bygge T2,T3 bygninger og enheter? Har prøvd alt av oppgraderinger, men da blir den kun sterkere i ildkraft, samt at den får flere "byggefly" ... Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Det skal være en oppgradering på høyresiden (for deg) som gjør at den bygger raskere og får flere bygninger å bygge. Men egentlig så synes nå jeg å huske at jeg fikk flere bygninger (levels) uten å ta den. Lenke til kommentar
AnBa Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Litt skuffa, men fremdeles et spill jeg ser frem til... Jeg laga tre fly som forsvant ut av kartet, fikk dem aldri igjen, noe jeg syns var heller dårlig, men fremdeles et spill jeg ser fram til, bare SE på den grafikken^^ Lenke til kommentar
RaZeR91 Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Kommer det bare til å være en faction? 7919286[/snapback] Det er tre factions - UEF (United Earth Federation), Cybran Nation og Aeon Illuminate. 7919441[/snapback] Vil alle tre Factions ha en kampanje hver?? Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 For å ikke komme under 14 tegn så skriver jeg ett lengre svar. Ja. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Er det noen som vet om det er mulig/hvordan man oppgraderer ACU til å bygge T2,T3 bygninger og enheter? Har prøvd alt av oppgraderinger, men da blir den kun sterkere i ildkraft, samt at den får flere "byggefly" ... 7931613[/snapback] Tech 2 enginering suite, så tech 3 enginering suite. Du kan ikke ha alle oppdateringer på en gang, denne ligger på høyre armen, sett forfra. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 komplett driver og selger spillet nå... fikk det i postkassa i dag til morgen.... Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Det høres veldig merkelig ut, fordi jeg har bestilt både fra Komplett (Norek) til bedriften min, og fra Absolutt Spill til meg selv. Har verken fått fra Komplett eller A. Spill ... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 hmmm. merkelig. bestilte det om fredagen jeg og fikk det i dag. Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Ville ikke vært første gangen ett firma sender ut spillet for tidlig til noen. Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Heh, det er sant, det vet de fleste - både private og bedrifter Syns fortsatt det er litt uheldig, i hovedsak for kundene sine del. Det er heller ikke særlig lurt av forhandler, fordi det kan straffes i form av bøter/brutt importavtale ... Lenke til kommentar
G Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Er det noen som kan si noe om hvor forskjellig spillbarheten er i forhold til mitt favorittspill Red Alert2? Er det like gøy å spille i lengden, eller bedre? Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Er det noen som kan si noe om hvor forskjellig spillbarheten er i forhold til mitt favorittspill Red Alert2? Er det like gøy å spille i lengden, eller bedre? 7939110[/snapback] Som stor fan av Red Alert 2, og egentlig hele C&C Serien tør jeg absolutt påstå at Supreme Commander har mye mer å by på. Er veldig spent på C&C3, men fra hva jeg har sett sålangt er nok SupCom enkelt og greit mer underholdende. Nå skal det også sies at C&C er noe enklere å spille en SupCom, fordi det går ikke så dypt. Om dette er positivt eller negativt kommer vel litt ann på, for noen blir SupCom for tidskrevende, med tanke på hvor mye tid som går til å drive basen og sanke inn ressurser. Personlig er jeg overbevist om at SupCom blir vinneren av de to. Lenke til kommentar
Mahler Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 gameplay > grafikk og store units en hvilken som helst dag. Dere tenker altfor tradisjonelt, og det revolusjonerende kan ikke sees, det maa proves og foles! Og folkens, det er massevis av skikkelig gode units, ikke bare i form av land og air. Vi har forskjellige nukes og sjo ogsaa. Bruker man alt, har en mere nok aa sette hendene i. Er veldig glad i en solid flaate, og det var en fryd og sende inn 2 battleships og destroyers til fiendens base. Fantastisk lyd og folelse. Grunnen til at folk blir skuffet er fordi spillet ikke klaffer deres forventninger, som faktisk er veldig tradisjonell. Grafikken er annerledes her, og er overhodet ikke spillets sterke side, men gameplay og maaten man kan styre spillet paa er helt unikt og fantastisk. Dette er for meg det viktigste for et spill. Og ja, replays fra beta viser at det bilr mye spam av Tier1-2 units og thats it, men spillet er i nybegynnerfasen, strategi er enda noe som maa bli oppdaget. Og med store maps kan hva som helst skje, virkelig hva som helst! Endelig et spill som har gitt alle strategifronter (land, air, nukes og sjo) den oppmerksomhet de fortener. Og det er en sann fryd aa kontrollere alle disse fronter, du foler deg virkelig som en supreme commander 10/10 Det har sine bugs og plager, men Chris Taylor og CO har prioritert sine ting helt supert, og eg ville heller hatt spillet ut naa, enn om en maaned med alle bugs rettet opp i. Lenke til kommentar
G Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 (endret) Endelig et spill som har gitt alle strategifronter (land, air, nukes og sjo) den oppmerksomhet de fortener. Og det er en sann fryd aa kontrollere alle disse fronter, du foler deg virkelig som en supreme commander 7939921[/snapback] Det mangler enheter som graver under jorden? En slags muldvarpenheter. Hvis det er ubåtenheter, hvilken synsvinkel ser en da disse i fra, ovenifra, nedenifra, fra siden eller alt dette? Endret 14. februar 2007 av G Lenke til kommentar
Mahler Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Endelig et spill som har gitt alle strategifronter (land, air, nukes og sjo) den oppmerksomhet de fortener. Og det er en sann fryd aa kontrollere alle disse fronter, du foler deg virkelig som en supreme commander 7939921[/snapback] Det mangler enheter som graver under jorden? En slags muldvarpenheter. 7939976[/snapback] Mange spennende units som kan skapes underveis, dette er bare starten paa spillet. "'All good things must come to an end. But in this case, the end is actually the beginning!' - GPG" Bare for aa vise visjoner de har Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg