MiSP Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Hmm, dette gikk ekstremt hakkete. Jeg ligger stabilt på ~10 FPS uansett hva jeg har instillingene på. Har noen opplevd det samme? Trodde jeg skulle få bedre ytelse enn dette med mine spesifikasjoner... (sjekk profil) Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Spillet går glatt hos meg (eneste jeg har gjort med instillingene er å sette opp oppløsningen til 1280x1024)... Og du har bedre spesifikasjoner en meg... Prøv å oppdater driverene Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 (endret) Spillet går glatt hos meg (eneste jeg har gjort med instillingene er å sette opp oppløsningen til 1280x1024)... Og du har bedre spesifikasjoner en meg...Prøv å oppdater driverene 7908894[/snapback] Alle drivere er helt oppdaterte (og offisielle). Endret 9. februar 2007 av MiSP Lenke til kommentar
daffaja Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Får ikkje pakket ut zipfilen da eg får melding om at det er en feil med "data2.cab" filen. Har prøvd winzip, winrar og 7-zip. Har også prøvd å laste demoen fra forskjeldige plasser Når eg skriver dette er klokken 04:37...ganske desperat... Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 (endret) Hmm, dette gikk ekstremt hakkete. Jeg ligger stabilt på ~10 FPS uansett hva jeg har instillingene på. Har noen opplevd det samme? Trodde jeg skulle få bedre ytelse enn dette med mine spesifikasjoner... (sjekk profil) Husker en med 8800GTX som hadde ræva fps i beaten, det var reinstall av direct x som måtte til. Endret 10. februar 2007 av guttorm Lenke til kommentar
Power-Z Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Steike, når man har nok strøm til å drive derre rapid artillery tech 4 saken, så er det bare å legge opp for fienden. Hvordan kan man forsvare seg mot noe slikt? kan noen av de som har spillt betaen si noe om muligheter for å beskytte seg mot det? funker slike anti missil stasjoner=? Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 (endret) Husker en med 8800GTX som hadde ræva fps i beaten, det var reinstall av direct x som måtte til. 7910855[/snapback] Oppdaterte DirectX for et par dager siden, faktisk. Tror ikke det er det, men jeg kan prøve. Edit: Gav ingen nevneverdig forbedring. Endret 10. februar 2007 av MiSP Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Eneste som holder litt stand mot det artileriet er tech 2 skjoldet. Kan oppgraderes 4 ganger, men holder igrunn ikke så lenge. Veldig morsomt med sånt skyts da men Lenke til kommentar
Ufozile Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Hm... Har spilt en del ganger på hard nå, men det virker som om AIen slakker på gassen når den når 40-50k poeng. Den henger som regel ikke mer enn 5k poeng bak opp til 30k, men har opplevd å hatt dobbelt så mange poeng når AI har nådd 60k (også uten å ha angrepet i det hele tatt). Skjer dette hos noen andre her også? (kan vel ikke være meningen å eie i så stor grad på hard ) Lenke til kommentar
FullColor Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Tenk å ha nok strøm til og ha 5-10 stk av de rapid artillery sakene da, ligger godt ann da. Jeg har så langt bare nuka'em jeg. Men noe som var litt irriterans var at man skal kunne holde inne alt knappen mens man bygger for å få bygd 500 units av gangen, men det funket ikke oss meg. Og btw trykk alt+pil tastene så for man myye bedre view mener jeg, når jeg først hadde prøvd vertikalt synsfelt så følte jeg at jeg fikk mye bedre oversikt, tenkte bare jeg skulle nevne d også. Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 (endret) Men noe som var litt irriterans var at man skal kunne holde inne alt knappen mens man bygger for å få bygd 500 units av gangen, men det funket ikke oss meg. 7918468[/snapback] Du kan jo bare bygge én unit, og trykke på Cycle Production Queue (eller noe slikt). Da flytter den automatisk ferdige units på slutten av køen igjen. Hvis du f. eks. vil ha en stor hær med dobbelt så mange av A som av B, så køer du bare to A og én B, og trykker på nevnte knapp (ved siden av Pause Building eller noe i den dur). Da vil den hele tiden pumpe ut 2 A, 1 B, 2 A, 1 B, osv. Hvis du vil ha det til å gå raskere, så bygger du flere factories og trykker på Assist og trykker på fabrikken som produserer. Jeg tror faktisk du bare kan høyreklikke på den aktive fabrikken. Da vil den andre fabrikken/de andre fabrikkene automatisk produsere nevnte units. Er ikke helt sikker på hvordan det virker, men jeg vil gjette at de produserer nestemann i køen til den aktive fabrikken, så hopper den aktive fabrikken over denne. Systemet er helt genialt, egentlig. Merk dog at det ikke vil være noen production queue i fabrikken(e) som hjelper til, men de bygger likevel. Endret 11. februar 2007 av MiSP Lenke til kommentar
FullColor Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 ja det var jo greit og vite, tenkte først at det var like greit og bare få de andre fab til og bygge sitt eget på egen hånd men så sank det inn for meg hvor mye enklere det du sier er da, har forresten brukt engeeniers til d opp til nå jeg. ang den hotkeyen som ikke funket så kan det jo vær at det bare er i demoen self også. Lurer på hvor stort dette spillet kommer til og bli med tanke på multiplayer, blir vel ikke no mer starcraft da tenker jeg, ikke en gang i korea. Lenke til kommentar
VinterUlv Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Spillet så bra ut det, men PC'n min er i slappeste laget. Likte måten flyene svever rundt terrenget. Spesielt gøy med bombefly i patrol modus, selv om de ikke tåler noe. Ble litt mye slowdowns med to-tre skvadroner med fly. Får vel vente til jeg skal ha ny maskin. Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Kommer det bare til å være en faction? Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Kommer det bare til å være en faction? 7919286[/snapback] Det er tre factions - UEF (United Earth Federation), Cybran Nation og Aeon Illuminate. Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Sliter litt med AIen her og, den er utroleg slapp. Det er som å spele mot ein som spele det for første gong føler eg Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 ang den hotkeyen som ikke funket så kan det jo vær at det bare er i demoen self også. Shift kan vell brukes for 5 eller 10 i slengen. Tidligere i betaen virket vell alt som en hot knapp for 50 i slengen, dette ser ut til å være tatt bort av en eller annen grunn, eller så er det jeg som blander knappene. Men det har aldri vert en for 500 tror jeg. Som siddis sier, så er det beste å trykke på den pila nede til venstre for fabriken, når den er valgt, da kan man produsere som man vil, uten å trykke seg i hjel. Genial knapp foresten. Feks 5 assultbots, så 1 aa, og en scout og så gjenta knappen. Ai en var ganske slapp ja, men det var den vell i TA også helt til moddene kom. Håper AI en er litt sprekere i retail, uansett kan jeg love dere at det finnes noen alvorlig dyktige spillere online som dere skal få bryne dere mot Selv GPG gutta får bank av dem. Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Men det har aldri vert en for 500 tror jeg.7920754[/snapback] Det var det som ble sagt i en av tutorialvideoene du kan laste ned når du trykker på Tutorials. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Mulig disse ble fjernet om den gjenta knappen kom senere i beataen, men det kan jeg ikke si sikkert. Lenke til kommentar
hellfury Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Når det gjelder skjoldgeneratorene, så er det ingenting galt med å bygge et par stykker ved siden av hverandre, fullt oppgradert så skal det litt til før det kneles Slippdatoen er visst 16de visstnok, men jeg fikk mail fra Komplett om at det var sendt idag o.O XD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg