tidus2k4 Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Incoming.. gleder meg sinnsykt =) Dette blir trolig et trygt kjøp, men greit å teste demoen likevel Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Postet 5 min etter release, sånt liker vi TST , men nå ånder jeg og lever for dette spillet også da Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 smiroff du trenger en dualcore for å spille supcom uten lagg med alt på high-medium(2v2, 3v3, 4v4) 7885904[/snapback] Høres fælt ut, men jeg får prøve dette uansett. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Har spilt Betaen i noen mnder nå, og tror spillet kan bli det neste Starcraft for RTS sjangeren. De trenger dog og nerfe commanderen samt buffe UAF littegrann 7885873[/snapback] Dette er bare svada, UEF er klart den sterkeste nasjonen atm, om du virkelig mener det ikke er balansert. Commanderen er ikke mer en han må være So no nerf neded. Lenke til kommentar
AMD-King Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Har spilt Betaen i noen mnder nå, og tror spillet kan bli det neste Starcraft for RTS sjangeren. De trenger dog og nerfe commanderen samt buffe UAF littegrann 7885873[/snapback] Dette er bare svada, UEF er klart den sterkeste nasjonen atm, om du virkelig mener det ikke er balansert. Commanderen er ikke mer en han må være So no nerf neded. 7886607[/snapback] Jeg lurer bare på noe. Commanderen i TA har noe som heter D-gun. Et våpen som knuser alt, men har sine begrensninger. En god siste utvei i noen tilfeller. Er det noe lignende våpen i supreme commander for commanderen? Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Er FTP'n helt overbelasta eller? Får ikke ned torrenten en gang. Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 (endret) Lastet ned via FTP før torrenten kom ut, men nå seeder jeg for full guffe. Hvis det ikke går å laste ned torrenten fra artikkelen, prøv her (akkurat samme fil): Darn, jeg får ikke lov til å laste opp torrent-filer. Oh well! Endret 6. februar 2007 av MiSP Lenke til kommentar
bamsebums Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Recommended3.0 GHz Intel or equivalent AMD processor or better 1GB RAM or better 8GB available hard drive space 256 MB Video RAM, with DirectX 9 Vertex Shader/Pixel Shader 2.0 support (Nvidia 6800 or better) Blir nok dobbelkjerne på meg iløpet av våren, dette spillet utnytter vel X2? Og ja, for dere som liker TA, så selv om Supreme Commander er her, så er jo TA Spring også et alternativ, gratis vel å merke. http://spring.clan-sy.com/ 7886138[/snapback] TA i 3D. Så tøft. Det må testes. Lenge siden jeg spillte TA Lenke til kommentar
Fjonisen Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Da var demoen testet en times tid (skirmish mode only). Synes units ble veldig små i "normal" zoom-modus. Likte heller ikke så godt terrenget på skirmish-kartet, jeg syntes det ble veldig flatt og intetsigende sammenliknet med de gode gamle TA-kartene. Litt vanskelig å få noe "forhold" til unitsene når man trenger så veldig mange av dem.. blir litt "ja, nå lager vi 10 til av de småkrypene her -- spiller sikkert ikke noen rolle, for alle sammen kommer til å knørves kraftig i neste slag uansett..." Oppsummet: litt skuffet foreløpig, men skal selvsagt prøve den mer før jeg gir noen endelig dom. Dette er bare førsteinntrykket. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Har spilt Betaen i noen mnder nå, og tror spillet kan bli det neste Starcraft for RTS sjangeren. De trenger dog og nerfe commanderen samt buffe UAF littegrann 7885873[/snapback] Dette er bare svada, UEF er klart den sterkeste nasjonen atm, om du virkelig mener det ikke er balansert. Commanderen er ikke mer en han må være So no nerf neded. 7886607[/snapback] Jeg lurer bare på noe. Commanderen i TA har noe som heter D-gun. Et våpen som knuser alt, men har sine begrensninger. En god siste utvei i noen tilfeller. Er det noe lignende våpen i supreme commander for commanderen? 7886661[/snapback] Det er jo mulighet for å bruke "overcharge" som en kan si tilsvarer D-gun, i tillegg har de også andre våpen, styrke og type varierer fra nasjon til nasjon. Kan nevne cybran sin commander er nokså nasty full oppgradert. Da har han våpenert til en exprimental unit, samt han viser kun på Teck 3 radar. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 mohahaha spillet støtter dual screen da blir den ene skjermen automatisk oversikt kart slik som når du zoomer helt ut. samt man ser alle finder og slikt når man får opp radaren. jeg er glad jeg har vinterferie fra og med den 16 ja.... mamma vil vist ha meg hjem og på hyttetur, men det tror jeg hun kan glemme Lenke til kommentar
AMD-King Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 (endret) Det er jo mulighet for å bruke "overcharge" som en kan si tilsvarer D-gun, i tillegg har de også andre våpen, styrke og type varierer fra nasjon til nasjon. Kan nevne cybran sin commander er nokså nasty full oppgradert. Da har han våpenert til en exprimental unit, samt han viser kun på Teck 3 radar. 7886817[/snapback] *sikle* Har varmet opp med TA i en måned nå... COME ON! Gleder meg til musikken også. I TA er musikken fin og samme komponist har også oblivion-musikken. 10 dager igjen... mohahaha spillet støtter dual screen da blir den ene skjermen automatisk oversikt kart slik som når du zoomer helt ut. samt man ser alle finder og slikt når man får opp radaren. jeg er glad jeg har vinterferie fra og med den 16 ja.... mamma vil vist ha meg hjem og på hyttetur, men det tror jeg hun kan glemme 7886871[/snapback] Dualscreen? Dette med 1 stk skjermkort (eller en GPU), altså ikke SLI eller CF? *dobbel sikle* Endret 6. februar 2007 av AMD-King Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 trenger kun 2 skjermer, og et skjermkort med 2 skjermutganger. ikke merker jeg noen slowdowns på det heller.... siden den ene skjermen kun er kartet. Lenke til kommentar
TST Skrevet 6. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2007 Er FTP'n helt overbelasta eller? Nei, den storkoser seg :-) Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Hva syns du om spillet/demoen da TST? Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Når startet gamer å bruke BitTorrent? Kan ikke huske å ha sett det før. Uansett, kjempe bra tiltak. Lenke til kommentar
Sandino Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 (endret) Dette er bare svada, UEF er klart den sterkeste nasjonen atm, om du virkelig mener det ikke er balansert. Commanderen er ikke mer en han må være So no nerf neded. 7886607[/snapback] Cybran som har vært den dominerende rasen i alle untatt 1 patch under betaen er nå godt blansert med Aeon (t1 land). Problemet med UEF er at turret turn speeden er for sakte(t1 tanks). At UEF er UP er consensus blant de fleste top 100 1v1 spillerne. I 3.8 var commanderen perfekt. Nå har de nerfa alle t1 unitsene for å prøve å få mer balanse mellom rasene men utviklerne har glemt å nerfe Commandern. Detter fører til "agressive early com rushing". Det eneste en kan gjøre er å sende egen commander for og stoppe dette, men da kan motspilleren "force draw" ved å OC eller ctlr+K. Endret 6. februar 2007 av Sandino Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Flere enn meg som er litt skuffa? Det virker litt for likt TA for min del. Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 (endret) Når startet gamer å bruke BitTorrent? Kan ikke huske å ha sett det før. Uansett, kjempe bra tiltak. 7887477[/snapback] Indeed - få ting slår BitTorrent i effektivitet, brukervennlighet og avlasting av servere når det gjelder distribusjon av materiale. Edit: Begynner å nærme meg 1 i share ratio nå. Endret 6. februar 2007 av MiSP Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Vell, turettene til UEF er kansje litt svake. Om du har problemer med å stagge Cybran så i starten, så må du bare bygge mer:) Jo er enige i at t1 assulboten til cybran kansje er litt god. Men de nefra T3 assultboten kraftig, Bygg UEF gunnships og T4 artillery, så er det godnatt til begge de andre nasjonene. Basene må jo utelukkende bestå av Air superiors figters og T3 sams for å stoppe de gunshipsa. Jeg spiller Cybran pga "alle" spiller UEF. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg