TST Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Nå kan du selv finne ut om strategispillet Supreme Commander er så nyskapende som utvikler og sniktitter skal ha det til. Les mer Lenke til kommentar
Stig Jøran Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 WEE!! Endelig noe å smake på når det gjelder dette spillet. Gleder meg til fullversjonen, er det den 14 den kommer? Lenke til kommentar
TST Skrevet 6. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2007 Gleder meg til fullversjonen, er det den 14 den kommer? 7885530[/snapback] "Supreme Commander er i salg i norske butikker fra og med 16. februar." Lenke til kommentar
andir Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Yes, endelig. Laget en tråd om dette tidligere i dag, men den kan vel stenges nå. Spent på å se om spillet blir så bra som mange skal ha det til. Selv ser jeg mer fram til C&C 3, men gleder meg stort til dette óg. Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Huff... Nå må jeg vente i spenning i over en time bare for å prøve dette spillet. Jeg håper virkelig det er så bra som jeg tror det kommer til å bli. Den dærre basekomandør funksjonen, den er datastyrt, rigth? Eller er det en til spiller som må gjøre det? Lenke til kommentar
Stig Jøran Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 (endret) Hva inneholder demoen? EDIT: Includes an early portion of the single-player campaign for the Cybran Nation, one of the game's three playable factions. It also includes a skirmish map named "Finn's Revenge," which can be played on easy, medium, and hard difficulty levels. Endret 6. februar 2007 av Stig Jøran Lenke til kommentar
cairn Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 hadde det bare vært en torrentlink av den demoen så hadde det vært evig bedre.. *sukk* Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Uff, ja det var ikke mye håp å få lastet den ned.. Skulle vært Fileplanet subscriber.. Lenke til kommentar
xm8 Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Tror jeg venter på Gamer sin link, uansett hvor jeg prøver kommer jeg ikke over 100kb/s... Grrrr! Lenke til kommentar
Sandino Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Har spilt Betaen i noen mnder nå, og tror spillet kan bli det neste Starcraft for RTS sjangeren. De trenger dog og nerfe commanderen samt buffe UAF littegrann Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Wah, dette skal testes. Håper maskina holder koken, X1950 Pro'en min kan få litt å tygge på kanskje. Lenke til kommentar
Sandino Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 smiroff du trenger en dualcore for å spille supcom uten lagg med alt på high-medium(2v2, 3v3, 4v4) Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Der var linken oppe, og ganske bra speed også. Får håpe dette blir bra! Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Dette har jeg sett frem til, laster ned nå. Får bare håpe jeg ikke har for mye lekser i helgen da... Lenke til kommentar
AMD-King Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Wah, dette skal testes. Håper maskina holder koken, X1950 Pro'en min kan få litt å tygge på kanskje. 7885875[/snapback] Gi gjerne en liten rapport på hvordan spillet går, siden vi har samme type skjermkort. Vil selv finne det ut en gang, men jeg venter til jeg kan kjøpe spillet. Lenke til kommentar
Fjonisen Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 De trenger dog og nerfe commanderen samt buffe UAF littegrann 7885873[/snapback] Akkurat ja.. Norsk? Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Spelet krever ikkje så veldig mykje av skjermkortet. CPUen derimot skal få det heftig. Lenke til kommentar
Stig Jøran Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 (endret) Recommended 3.0 GHz Intel or equivalent AMD processor or better 1GB RAM or better 8GB available hard drive space 256 MB Video RAM, with DirectX 9 Vertex Shader/Pixel Shader 2.0 support (Nvidia 6800 or better) Blir nok dobbelkjerne på meg iløpet av våren, dette spillet utnytter vel X2? Og ja, for dere som liker TA, så selv om Supreme Commander er her, så er jo TA Spring også et alternativ, gratis vel å merke. http://spring.clan-sy.com/ Endret 6. februar 2007 av Stig Jøran Lenke til kommentar
Fjonisen Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Laster ned nå.. jeg digget TA, og dette ser bra ut. Er bare redd for at det blir litt vel hardt å kjøre for min Dell I9300 bærbare med 1,86GHz Pentium M og GeForce Go 6800.. Vel, det finner vi snart nok ut. Lenke til kommentar
TST Skrevet 6. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2007 Hva inneholder demoen? Neste gang kan du bare lese artikkelen, så slipper du å spørre/lete etter info :-) hadde det bare vært en torrentlink av den demoen så hadde det vært evig bedre.. *sukk* Der var BitTorrent-link på plass også :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg