Enduro Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Når eg prøvde Sixaxisen i Bergen fungerte den iallefall knall, både i Motorstorm og i Resistance. Strengt tatt i kontrast til mange av kommentarane som ligg på internett. Har du prøvd Ps3 forresten? 7888746[/snapback] Snakker ikke om six axis generelt, men til dette spillet. Så ut til å funke meget dårlig. Lenke til kommentar
ShredLord Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Vel, eg syns Wii-kontrollaren såg ut til å vere skrap når eg såg nokon spele med den framfor meg, men når eg prøvde den sjølv fant eg ut den fungerte som berre juling. Dette var på Wii Sports. Foreslår me ventar med å avgjere dette til me har prøvd det sjølv. Lenke til kommentar
Enduro Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 (endret) Vel, eg syns Wii-kontrollaren såg ut til å vere skrap når eg såg nokon spele med den framfor meg, men når eg prøvde den sjølv fant eg ut den fungerte som berre juling. Dette var på Wii Sports. Foreslår me ventar med å avgjere dette til me har prøvd det sjølv. 7888768[/snapback] http://www.eurogamer.net/tv_video.php?playlist_id=1777&s=l Du kan se selv her, mot slutten av programmet. edit, hmm nei. Var ikke der. Da var det annet sted jeg så det isåfall. Husker ikke hvor for øyeblikket. Endret 7. februar 2007 av Enduro Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Frå tråden som blei stengt: "Jeg kjøpte HD-TV for å spille Virtua Tennis på 1080p"? Det må da være litt i tynneste laget for å kjøpe noe så dyrt, spør du meg 7889679[/snapback] Hehe, sant nok. Men kva med;"Eg kjøpte HD-TV for å spele Mass Effect, Gears of War, Too Human, Halo 3, Virtua Tennis, Cold Planet og Forza 2" Der har du hvertfall ein del gode grunnar, om ikkje alle i 1080p - til å gå til innkjøp av HDTV Satsar på eg slepp å rettferdiggjer dei? Lenke til kommentar
Jon_ Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Hører at mange sier at 1080p er unødvendig så sant man ikke har en gigantisk TV. Er de nye konsollene overspesifisert? Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Kjøpte HD tv jeg også når jeg skaffet meg 360. Bare måtte ha det. Bruker både pcen og 360 på den og bildene er bare lekre, men for ikke å spore helt fullstendig av Virua Tennis er en av spilla som jeg skal ha og siden jeg har både PS3 og 360 så må jeg velge hvilken plattform. Etter å ha lest artikkelen skikkelig går jeg for 360 versjonen siden den støtter LIVE. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå