Gå til innhold

Virtua Tennis 3 (PS3/360) snart her

_norse_

Anbefalte innlegg

Eurogamer artikkel

You'll be able to play Virtua Tennis online 3 for the first time in franchise history on Xbox Live, SEGA has announced, when the game launches for the console in March.

Play in singles and doubles matches; in exhibition or tournament games; in ranked or friendly matches, or alternatively use new VT:TV to watch your friends and opponents slug it out.

"Virtua Tennis 3 on Xbox 360 is definitely the next generation of tennis," said Matt Woodley, creative director of SEGA. "We're striving to create games which not only have great gameplay but also can make the very most of the Xbox 360's amazing technology."

Great news for the series and 360 owners, then, not so for those of you planning to play this on PS3, which we previously learnt wouldn't support VT3 online matches.

Microsoft's version will also support 1080p, and each of the 20 tennis players involved in the game are set to look pretty splendid and move fluidly.

Jeg hadde helt glemt at dette spillet var så nært forestående. Hadde det vanvittig morro med #2 på Dreamcast, og gleder meg virkelig til dette. Noen som er klar for en Gamer.no turnering? :)

Endret av Norse360
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan jo ta med et lite bilde:

post-4209-1170786472_thumb.jpg

Of course the Xbox 360 and PC versions of the game won't offer Sixaxis controls, but in pretty much every other respect they're identical to the PS3 in terms of visual loveliness and graphical superbity. Allen was on hand from Sumo Digital (who are handling the conversions) to stress that the online features (which aren't present on the PS3), will definitely be really good, boasting 60 frames per second online, and a variety of modes, including ranked matches, friendly matches, TV (where you can watch other games online) and a leaderboard - where it's possible to upload and download highlight clips.

First Impressions

Sweet!

Endret av Norse360
Lenke til kommentar
1080p på Ps3 og.

Faktisk ser Ps3-versjonen betre ut, har fleire nettsider rapportert. :)

7886976[/snapback]

Det var vel noe som ble rapportert om tidligere i utviklingsprosessen, men denne ferske Eurogamer previewen sier noe annet....

7887008[/snapback]

Kan du linke til det? For eg ser nemleg ikkje det står nokon plass i artikkelen. :p

Lenke til kommentar
1080p på Ps3 og.

Faktisk ser Ps3-versjonen betre ut, har fleire nettsider rapportert. :)

7886976[/snapback]

Det var vel noe som ble rapportert om tidligere i utviklingsprosessen, men denne ferske Eurogamer previewen sier noe annet....

7887008[/snapback]

Kan du linke til det? For eg ser nemleg ikkje det står nokon plass i artikkelen. :p

7887126[/snapback]

1: LINK

2:

Of course the Xbox 360 and PC versions of the game won't offer Sixaxis controls, but in pretty much every other respect they're identical to the PS3 in terms of visual loveliness and graphical superbity.

Da var det vel klart nok :p

Lenke til kommentar
Eg ser du skriv det, to gongar tilogmed, men det var ikkje det eg kommenterte. :)

Elles, så kan det berre vere knallgøy å spele Virtua Tennis med Sixaxis. :D

7887294[/snapback]

Det kan det ja. Men etter å ha sett Sega demonstrere det tviler jeg sterkt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...