Gå til innhold

Skriveren skriver bare ut blanke ark

Anbefalte innlegg

Har fått tanta mi sin gamle skriver. Det er en Okijet 2500. Etter en halv time var den instalert på min gamle 486 med windows 95. Men når jeg skal skrive ut må jeg først stå å mate den manuelt fordi den ikke klarer å ta arkene selv. Og den takker meg med å skrive ut en blank side. Den sier at nivået i den svarte blekkpatronen er ca halvt mes i gul, blå og rød er det tomt. Dette er vel sikkert rektig. Blekkpatronen er ikke stivnet og jeg har hatt ute alle sammen og rengjort de. Jeg vet dette er en dritt skriver og grunnen til at jeg fikk den er at hun ikke har hatt anet en problemer med den de tre årene hun har hat den. Håper å få den til å virke.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror ikke di kan være tette for når jeg rister på de dryper det blekk ut av og til. Lurer på om det kan være noe galt med skriverhode. Skriverhode er løst så jeg har hatt det ute og rengjort det. en svart blekkpatron koster 134 kroner så hvis det skulle være den er det ikke så alt for dyrt. Men vet ikke om noen steder der jeg kan kjøpe nytt skriverhode. Noen som vet noen plass?

Lenke til kommentar

Tror ikke jeg skal gidde å koste på meg en ny printer. Skal sette opp pcen min i nettvark med de tre andre pcenen vi har men jeg må bare få pappa til å båre noen hull til kabelen. Vi har tre andre printere i huset så det holder. Tror igrunnen at det er skriverhode det er noe galt med. Kan det være tett? Skal se om jeg kan få demontert det i dag. Er det mulig å bare legge det i vann eller kan det være elekronikk der som ikke tåler det?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...