Rematusen Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 (endret) For å endre hvor mange "mest brukte programmet" som skal vises i start-menyen / om det skal vises. Høyreklikk på verktøy linjen -> Egenskaper -> Start-meny -> Tilpass. -> Fungerer ikke på "klassisk start-meny", kun den vanlige stilen. Endret 2. september 2008 av Rematusen Lenke til kommentar
JFM Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Hvordan kan man fjerne det lille forhåndsvisnings-bilde som er merka inn på bildet jeg lastet opp her, uten å gjøre sånn at oppgavelinja ikke er gjennomsiktig? (bildet er klikkbart) Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 (endret) Huk av eller på denne Endret 2. september 2008 av syar2003 Lenke til kommentar
HLSolbjorg Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Navn: AvsluttknappenFunksjon: Gjør slik at "hvilemodus" knappen blir til avslutt knappen. Fremgangsmåte: Skriv "gpedit.msc" i søkefeltet, trykk enter. Datamaskinkonfigurasjon > Administrative maler > System > Strømstyring > Knappinnstillinger > Velg av/på-knapphandling for startmenyen (på batteri) > Aktivert > Avslutte. Nedlastning:Ingen Navn:Avsluttknappen Funksjon:Gjør slik at "hvilemodus" knappen blir til avslutt knappen. Fremgangsmåte: Startmenyen->Kontrollpanel->Strømalternativer(Instillinger?)->Endre planinstillinger->Av/På knapp på startmenyen->Avslutt Nedlastning:Ingen Jeg vet ikke om denne er postet her, siden jeg er så lat at jeg ikke gidder å lese alt Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Hvordan får man fjerna den sinnsykt irriterende "Brukerkontroll"-greia som hele tida driver og maser om tillatelse eller blokkering av programmer! Lenke til kommentar
TCi Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Hvordan får man fjerna den sinnsykt irriterende "Brukerkontroll"-greia som hele tida driver og maser om tillatelse eller blokkering av programmer! Det er lov til å sjekke første posten i tråden før man spør Lenke til kommentar
Fred7555 Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Bare et lite spørsmål. Hvis man aktiverer den super-admin-kontoen(?), er den "Brukerkontrollen/UAC" der enda da? Vet man kan slå den av, men bare lurer på det over Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Bare et lite spørsmål. Hvis man aktiverer den super-admin-kontoen(?), er den "Brukerkontrollen/UAC" der enda da? Vet man kan slå den av, men bare lurer på det over Selvom du er på ''Superadmin'' kontoen så er den på enda hvis ikke du har slått den av Lenke til kommentar
Fred7555 Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Ok, takk for kjapt svar Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Det er lov til å sjekke første posten i tråden før man spør Uffda, skumma igjennom den uten å finne no. Årna seg nå, så takk anyways. Lenke til kommentar
Etrigan Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Navn: Repartisjonering av C: under Vista 64 Funksjon: Disk Manager i Vista kan ikke endre størrelse på C:, verken opp eller ned. Kjipt hvis man feks har undervurdert hvor mye plass Vista og noen spill etterhvert faktisk trenger... Det er også veldig få partition managers som funker under 64 bit, og jeg har ikke funnet noen freeware. Fremgangsmåte: Boot Vista 64-dvden (Jeg har Home Premium), Kjør New Install helt til du kommer til "Where do you want to install Windows?" Velg "Drive Options (advanced)". Her kan du gjøre endringer på C: også, feks doble til 100GB som jeg gjorde. Avbryt så installasjonen og boot pc'en vanlig. Voila! NB: Man må ha plass til høyre for partisjonen man skal øke på samme måte som i Disk Manager. Flytt data til en annen partisjon og slett den til høyre for C:. Lag så ny partisjon av det som er igjen når du har økt C:. Nedlastning: Nope. Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Navn: AvsluttknappenFunksjon: Gjør slik at "hvilemodus" knappen blir til avslutt knappen. Fremgangsmåte: Skriv "gpedit.msc" i søkefeltet, trykk enter. Datamaskinkonfigurasjon > Administrative maler > System > Strømstyring > Knappinnstillinger > Velg av/på-knapphandling for startmenyen (på batteri) > Aktivert > Avslutte. Nedlastning:Ingen Navn:Avsluttknappen Funksjon:Gjør slik at "hvilemodus" knappen blir til avslutt knappen. Fremgangsmåte: Startmenyen->Kontrollpanel->Strømalternativer(Instillinger?)->Endre planinstillinger->Av/På knapp på startmenyen->Avslutt Nedlastning:Ingen Jeg vet ikke om denne er postet her, siden jeg er så lat at jeg ikke gidder å lese alt Ah, takker! Her er en litt mer nøyaktig veiledning: Start > Kontrollpanel > Klassisk visning > Strømalternativer > Endre planninstillinger > Endre avanserte strøminnstillinger > Av/på-knapper og deksel > Av/på-knapp på Start-menyen > Innstilling: Avslutt Lenke til kommentar
AncientLooper Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Navn: Få kjør boksen tilbake. Funksjon: Kjører programmer, slik som "Run" funksjonen i XP. Fremgangsmåte: Klikk på start menyen, skriv inn det du ville ha skrevet i "Run" boksen i XP, trykk Enter. Nedlastning: Ingen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå