20legend Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Har nettopp kjøpt meg USB-kabel til psp'n.. Men det følger jo ikke med noe programvare til psp'n som hjelper meg å overføre musikk og bilder og sånt.. Noen som vet om et program som jeg kan laste ned eller noe? Eller går det uten..? pfh Takk for all hjelp! Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 det grunnleggen de enkelt og over føre bilder og musikk til psp....tips: se i innstruksjonsboka der står alt... Lenke til kommentar
20legend Skrevet 6. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2007 det grunnleggen de enkelt og over føre bilder og musikk til psp....tips: se i innstruksjonsboka der står alt... 7885226[/snapback] Jeg har sett der.. Og ja, det bør være enkelt, men når det ikke følger med noe program så er det ikke det.. Jeg har prøvd å koble psp'n til PC'n og "dratt" over sanger, men klarer ikke å finne de igjen.. Fint hvis noen med erfaringer kunne svart.. Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 (endret) det står klart og tydelig i instruksjons boka at når du skal lagre musikkfiler og lignende så må du opprette en mappe i psp mappa på psp'en som heter MUSIC(hvis det er bilder som skal lagres så skal mappen hete PHOTO)(det må skrives med store bokstaver)... som man igjen legger sangene/bildene i....jeg har gjort det på den måten det står i instruksjons boka og det funker.... du må jo selvfølgelig sette psp'en i usb mode da Endret 6. februar 2007 av fanboy Lenke til kommentar
20legend Skrevet 6. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2007 Det funka ja, tusen takk for hjelpen! Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 bare hyggelig ...... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå