Gå til innhold

Overføringsproblemer - PSP

20legend

Anbefalte innlegg

Har nettopp kjøpt meg USB-kabel til psp'n.. Men det følger jo ikke med noe programvare til psp'n som hjelper meg å overføre musikk og bilder og sånt.. Noen som vet om et program som jeg kan laste ned eller noe? Eller går det uten..?

pfh Takk for all hjelp! :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
det grunnleggen de enkelt og over føre bilder og musikk til psp....tips: se i innstruksjonsboka der står alt...

7885226[/snapback]

Jeg har sett der.. Og ja, det bør være enkelt, men når det ikke følger med noe program så er det ikke det.. Jeg har prøvd å koble psp'n til PC'n og "dratt" over sanger, men klarer ikke å finne de igjen.. Fint hvis noen med erfaringer kunne svart..

Lenke til kommentar

det står klart og tydelig i instruksjons boka at når du skal lagre musikkfiler og lignende så må du opprette en mappe i psp mappa på psp'en som heter MUSIC(hvis det er bilder som skal lagres så skal mappen hete PHOTO)(det må skrives med store bokstaver)... som man igjen legger sangene/bildene i....jeg har gjort det på den måten det står i instruksjons boka og det funker.... du må jo selvfølgelig sette psp'en i usb mode da

Endret av fanboy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...