Gå til innhold

klarer denne pcen windows media center

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da klarer den MediaCenter fint.

Men ettersom MediaCenter er akkurat det samme som vanlig XP, bare med selve Media Center, så regner jeg med at du vil bruke den til å se TV og slikt? (ellers er det ingen vits å oppgradere.)

Da burde du egentlig tenke på tunere, og absolutt et nytt skjermkort!

Med bedre skjermkort får du bedre bilde. Du behøver ikke de beste 3d-skjermkortene, men gjerne ett i nVidia 6x00 serien, de duger vel egentlig greit nok. Men om jeg vil anbefale den pc-en til å se film og alt slikt ved bruk av programmer som ffshow (bedre bilde), vet jeg ikke helt.

Lenke til kommentar
Da klarer den MediaCenter fint.

Men ettersom MediaCenter er akkurat det samme som vanlig XP, bare med selve Media Center, så regner jeg med at du vil bruke den til å se TV og slikt? (ellers er det ingen vits å oppgradere.)

Da burde du egentlig tenke på tunere, og absolutt et nytt skjermkort!

Med bedre skjermkort får du bedre bilde. Du behøver ikke de beste 3d-skjermkortene, men gjerne ett i nVidia 6x00 serien, de duger vel egentlig greit nok. Men om jeg vil anbefale den pc-en til å se film og alt slikt ved bruk av programmer som ffshow (bedre bilde), vet jeg ikke helt.

7885134[/snapback]

skal ikke bruke no penger på den, kommer vel til og bli brukt mest til nett tv

Lenke til kommentar
Men hva gjør at du heller synes du burde velge MediaCenter? Når du har XP, er det sløseri å legge ut mer for MediaCenter om det er noe du ikke trenger allikavel :)

7886155[/snapback]

man skaffer windows media center på noen dager

det eneste som koster er strømen for at pcen skal stå på

noen foretrekker butikkene og andre Link fjernet

skulle jo ikke bruke penger på den

Endret av darkness|
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...