robin1379 Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 lurte på om denne pc klarer windows media center? den klarer windows xp fint nvidia geforce2 32mb amd athlon 1,1ghz 256mb sdram Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Da klarer den MediaCenter fint. Men ettersom MediaCenter er akkurat det samme som vanlig XP, bare med selve Media Center, så regner jeg med at du vil bruke den til å se TV og slikt? (ellers er det ingen vits å oppgradere.) Da burde du egentlig tenke på tunere, og absolutt et nytt skjermkort! Med bedre skjermkort får du bedre bilde. Du behøver ikke de beste 3d-skjermkortene, men gjerne ett i nVidia 6x00 serien, de duger vel egentlig greit nok. Men om jeg vil anbefale den pc-en til å se film og alt slikt ved bruk av programmer som ffshow (bedre bilde), vet jeg ikke helt. Lenke til kommentar
robin1379 Skrevet 6. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2007 Da klarer den MediaCenter fint. Men ettersom MediaCenter er akkurat det samme som vanlig XP, bare med selve Media Center, så regner jeg med at du vil bruke den til å se TV og slikt? (ellers er det ingen vits å oppgradere.) Da burde du egentlig tenke på tunere, og absolutt et nytt skjermkort! Med bedre skjermkort får du bedre bilde. Du behøver ikke de beste 3d-skjermkortene, men gjerne ett i nVidia 6x00 serien, de duger vel egentlig greit nok. Men om jeg vil anbefale den pc-en til å se film og alt slikt ved bruk av programmer som ffshow (bedre bilde), vet jeg ikke helt. 7885134[/snapback] skal ikke bruke no penger på den, kommer vel til og bli brukt mest til nett tv Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Vis du bare skal bruke den til nett-tv ser jeg liten vits i å oppgradere. Da funker vanlig XP like bra. Lenke til kommentar
robin1379 Skrevet 6. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2007 Vis du bare skal bruke den til nett-tv ser jeg liten vits i å oppgradere. Da funker vanlig XP like bra. 7885162[/snapback] skal ikke bare det, men mest Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Men hva gjør at du heller synes du burde velge MediaCenter? Når du har XP, er det sløseri å legge ut mer for MediaCenter om det er noe du ikke trenger allikavel Lenke til kommentar
robin1379 Skrevet 6. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2007 (endret) Men hva gjør at du heller synes du burde velge MediaCenter? Når du har XP, er det sløseri å legge ut mer for MediaCenter om det er noe du ikke trenger allikavel 7886155[/snapback] man skaffer windows media center på noen dager det eneste som koster er strømen for at pcen skal stå på noen foretrekker butikkene og andre Link fjernet skulle jo ikke bruke penger på den Endret 6. februar 2007 av darkness| Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Og der fikk du ikke mer hjelp. Ikke av meg ihvertfall. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Tråd stenges pga henvisning til piratkopiering og link til side i det henseendet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg