eab Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Hei Har en 9mnd gammel k750i der joystick'en har blitt trasig. Opp og til høyre virker som normalt, trykke joysticken rett inn virker men venstre fungerer i 3 av 10 tilfeller. Verst er det dersom man prøver å bla nedover, da skjer det enten ingen verdens ting, eller så går telefonen ett hakk inn i menyen (som om man trykker inn joysticken). En sjelden gang så kommer man faktisk nedover da. Dette er utrolig plagsomt hvis man f.eks. blar nedover telefonlista, da man kan risikere å ringe gud og hverman på tur nedover.. Så det store spørsmålet (som lefdal ikke har kunnet svare på), går dette på garantien? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 om ikke garantien, så iallefall reklamasjonsretten. Lenke til kommentar
Loko Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Det er 2 års garanti på SE Lenke til kommentar
eab Skrevet 6. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2007 Hvor lenge garantien varer er jo greit nok det, men er det noen her inne som har erfaring med problemet? (fått det dekket av garanti eller reklamasjonsrett?) Lenke til kommentar
mckvakk Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Det der dekkes i de fleste tilfeller av garanti/reklamasjon. Har enda til gode å se en hvor det ikke har gjort det:) Lenke til kommentar
uxotape Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Har det samme problemet med joysticken på min K750. Men hos meg virker den nesten ikke i det hele tatt. Jeg har mistet den noen ganger i bakken og laget en sprekk i displayet, men det har vel ikke noe med joysticken å gjøre? I og med at dette er utbredt problem hos K750? Men problemet mitt er at jeg kjøpte den på finn.no ifjor vår, og kvitteringen har jeg nok rotet bort. Finnes det noen steder hvor det står registrert hvor og når den ble kjøpt? skulle gjerne ha fisket den sticken, den er litt viktig.. Alek Lenke til kommentar
bjaraas Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Joysticken på min k750i slutta også å fungere etter noen måneder. Den hadde jeg kjøpt via nettet i Norge, men leverte den inn på service i Sverige uten problemer. Skreiv bare ut ordrebekreftelsen fra nettbutikken og det fungerte på samme måte som kvittering. Lenke til kommentar
lector Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Dette er et kjent problem på SE K750. Har selv fått byttet denne.. Å nå ser det ut som den må byttes igjen. Mvh TomR Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå