Gå til innhold

K750 - defekt joystick - garantisak?

eab

Anbefalte innlegg

Hei

Har en 9mnd gammel k750i der joystick'en har blitt trasig. Opp og til høyre virker som normalt, trykke joysticken rett inn virker men venstre fungerer i 3 av 10 tilfeller. Verst er det dersom man prøver å bla nedover, da skjer det enten ingen verdens ting, eller så går telefonen ett hakk inn i menyen (som om man trykker inn joysticken). En sjelden gang så kommer man faktisk nedover da.

Dette er utrolig plagsomt hvis man f.eks. blar nedover telefonlista, da man kan risikere å ringe gud og hverman på tur nedover..

Så det store spørsmålet (som lefdal ikke har kunnet svare på), går dette på garantien?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har det samme problemet med joysticken på min K750.

Men hos meg virker den nesten ikke i det hele tatt.

Jeg har mistet den noen ganger i bakken og laget en sprekk i displayet, men det har vel ikke noe med joysticken å gjøre? I og med at dette er utbredt problem hos K750?

Men problemet mitt er at jeg kjøpte den på finn.no ifjor vår, og kvitteringen har jeg nok rotet bort. Finnes det noen steder hvor det står registrert hvor og når den ble kjøpt?

skulle gjerne ha fisket den sticken, den er litt viktig..

Alek

Lenke til kommentar

Joysticken på min k750i slutta også å fungere etter noen måneder. Den hadde jeg kjøpt via nettet i Norge, men leverte den inn på service i Sverige uten problemer. Skreiv bare ut ordrebekreftelsen fra nettbutikken og det fungerte på samme måte som kvittering.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...