Blax Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 (endret) Hei. Jeg skal kjøpe meg ny mobil etter at den gamle N6280 jeg har skal byttes inn, og jeg får ca 3500kr tilbake. Da kan jeg velge og vrake i telefoner hos elkjøp, og legger jeg til noen lapper ekstra, så får jeg en riktig så bra telefon. Den burde ha video, 3G alt det en bra mobil skal ha Har Ipod 30GB så mp3 spilleren trenger ikke være all verdens Mitt spørsmål er, når kommer det nye modeller til SE? Er litt lei av Nokia, så jeg går nok for en annen sort denne gangen. Kom med innslag! Endret 9. februar 2007 av Blax Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 K800i er jo et bra valg da, videooppløsninga er dårlig, men ellers en bra tlf. Lenke til kommentar
edge Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Hva med SE W850i? 2Mpix, markedets beste(?) mp3-spiller og 3G, samt at det følger med 1gb minnekort. I tillegg har den svært god batteritid(ifølge amobil). http://www.amobil.no/tester/mobiltester/so...2265/konklusjon Lenke til kommentar
Blax Skrevet 9. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2007 Ja, jeg driver og vurderer den. Men tror ikke jeg trenger en walkman telefon, siden jeg har Ipod 30GB Lenke til kommentar
edge Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Burde ikke ha mp3 som kriterie om du ikke trenger det da Uansett, det er en god telefon selv om det er en walkman telefon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå